пʼятниця, 3 лютого 2012 р.

Читаю Ерагона!!







Минулого тижня  напрапила на книгу Ерагон , спочатку якось скептично поставилася, взагалі я люблю такі казкові історії, але там обіцялося багато битв  і це мене спиняло . Та як виявилося даремно ,бо першу книгу я прочитала за 3 дні, і мені ні разу не було нудно.
Хто не в курсі,скажу, що Ерагон - це хлопчик, який випадково знайшов в лісі красивий великий камінь, він хотів його продати і купити їжі, але ніхто не зміг оцінити його, і він вже подумував викинути його як камінь розколовся і звідти вибрався маленьких дракончик . Часи були темні, і дракони вимерли все давно, а хто живий залишитися той служив темному королеві. Ерагон через страх, що  про дракончика довідуються слуги короля відніс його в ліс, і почав там годувати . Але незабаром, біда прийшла в їх село у вигляді людей в чорному, вони шукали його "камінь",і таки довідалися у кого він, рятуючи свого дракона Ерагон змушений був втікати зі свого рідногл селища. А далі чекали карколомні пригоди ...
Попри захоплюючу першу книгу я не думала ,що буду читати другу частину, бо все ж багато собі запланувала до читання, але вчера зрозуміла ,що читаючи щось інш я все одно думками з Ерагоном , тому відклала все і  продовжила "подорожувати " з героями .
Зараз я вже третину другої книги прочитала , а попереду в мене ще дві частини  в яких понад тисячу сторінок в кожній :)

Немає коментарів: