середа, 15 лютого 2012 р.

Прочитане: Еміль Золя -" Дамское счастье"

Після таких книг відчуваєш гордість за те ,що ти народилась жінкою!
Эмиль Золя - Дамское счастье
Який неймовірно сильний роман! Спочатку, він мене доводив до безумства занадто ростягненним сюжетом, і від нудьги я готова була його кинути, але потім я стала душею переживати за героїв, і як часто на мої очі наверталися сльози від жалю до  Денізи, і від душевних мук місьє  Мурі ..що  захопило мене  це переживання героїв . Такі сильні духом в біді і такі пристрасні в коханні !
Це було моє перше знайомство із Золя, і відразу скажу : Підкорив!
Для мене дещо не звична французька проза, все-таки британська рідніша і більш знайома, але я тепер розумію чому французькі романи так захоплювали леді в 19 столітті. Той же Золя найвідвертішими фразами описував найбуденніші речі, навіть в описаному інтер'єрі Магазину все було створено для того, аби спокусити, і возночас возвисити  Жінку над світом, приносячи тим самим задоволення читачкам, збуджуючи мрії і фантазії  юної дівчини .
Шкода, що  тепер цей шарм "дамського роману" втрачений, чомусь вважають, що чим відвертіше напишеш тим краще . А ось і ні ,вчитесь "спокушати" романом у таких класиків як Золя .

 Не знаю чому, але читаючи я чомусь не відчувала епохи, а все мені бачилося в сучасному світлі, я навіть головного героя я ясно бачила в образі Гаспара Урьєля, ось тут він ну викапаний місьє Мурі : молодий, красивий спокусник, з модними вусами і бородою, ось тільки золотих очей не вистачає .

 Роман двічі екранізовували і то ще в 30-40 рр, для мене заличається таємницею ,чому продюсери досі обходять увагою цю книгу?

Немає коментарів: