вівторок, 14 лютого 2012 р.

Стефені Маєр говорить про Господиню

13 числа розпочалися зйомки за романом стефені Маєр "Господиня" , зовсім недавно сама Стефені нарешлі обновила свій блог, де поділилася враженнями від зйомок Сутінків , а також нового фільму "Остінленд" який вона продюсує , цей фільм за романом її подруги , і Стефені дже пишається ним , що з того вийде я розповім згодом .
А зараз трохи більше про те , що Стефені думає про екранізацію  Господині:

Зйомки стартують у прийдешній  понеділок тринадцятого числа, я така схвильована. Це наче здійснення мрії , – творець і режисер мого улюбленого науково-фантастичного фільму (Гаттака) тепер знімає цей фільм. Мені подобається написаний ним сценарій, подобається його чарівне бачення історії, мені подобається працювати з ним.

І я не можу виразити, наскільки я рада підбірці акторів. Неймовірне скупчення талантів. Протягом всього процесу кастінгу ми були просто щасливчиками, поцілованими самою долею. Господиня/Мелані – дуже складна роль, впродовж довгого часу однієї з найбільших проблем для знімальної групи фільму стали пошуки актриси, здатної з'єднати в собі відразу дві особи. А потім з'явилася Сірша, і всі переживання відпали. Якщо ви ніколи раніше не мали задоволення спостерігати її акторську гру, то я настійно рекомендую до перегляду новий фільм  з її участю «Ханна».

А взагалі, дивитеся всі проекти з її участю, і ви зрозумієте, про що я говорю. Після того, як до нас приєдналася Сірша, один за іншим чудові актори стали підписувати контракти на участь у фільмі до тих пір, поки ми остаточно не повірили у фортуну, що посміхнулася нам.Буквально днями я зустріла Уїльяма Херта (!!) з волоссям і бородою дядька Джеба, і мені буквально мову відібрало Він приголомшливо виглядає, всі вони виглядають пречудово! Чекаю – не дочекаюся, коли ж побачу їх в роботі наступного тижня.
Іншим прекрасним доповненням до нашого акторського складу, про який, думаю, я скажу першою, стала чудова Френсіс Фішер, якій дісталася роль Мегі. Ласкаво просимо, Френсіс, я щаслива, що Ви до нас приєдналися! 


Минулого тижня мені показали печери. Вони ще не закінчені, але вже прекрасні! Мені доводилося і раніше бувати на таких цікавих будовах – гора в «Затемнені», будинок Калленів, палац  Вольтурі і заміський будинок Бели і Едварда (подобається!), але нічого подібного я ніколи раніше не бачила. Вони величезні і прекрасні, ходити усередині цих печер все одно, що подорожувати  просторами своєї уяви.

Немає фотографій, щоб поділитися з вами. Все тримається в таємниці, але я вже не можу дочекатися, коли ж ви побачите все те диво , до чого ми ось-ось приступимо.

Таким чином, моя зайнятість найближчим часом не вичерпуватиметься трьома проектами, здійснюваними в даний час. Паралельно я планую писати, але як показав торішній досвід, поєднання письменницької роботи і зйомок є для мене нереальним . Я з нетерпінням чекаю травня, коли я остаточно повернуся додому до свого комп'ютера, буля якого мені більш за все подобається знаходитися».


Немає коментарів: