понеділок, 17 грудня 2012 р.

Прочитане : Міла Рудик (4 і 5 частини)

Міла Рудик і Руїни Хараксу ( книга 4)

Piccy.info - Free Image Hosting 

Історія
Багато хто з прихильників Міли вважають Руїни Хараксу кращою книгою із серії.І я погоджуюся з ними тому, що тут і історія і дії яскравіші і хитромудріші, ніж в попередніх частинах. Настав останній рік навчання у молодшому Думі, і за правилами школи учні вільні вибирати вступати в старший за допомогою іспитів чи ... взяти участь у Змаганнях кращих, де ви можете заплатити за перемогу своїм життям.
6 студентів - 3 Молодшого Дума і 3 з Старшого. 3 випробування. 2 переможці.
Вкотре дивуюся винахідливості автора. Цього разу,  вона проведе вас у найстрашніші куточки Тролінбургу, такі, як вулиця Ста личин, яка населена перевертнями, або, ще більш моторошна вулиця Безликих Перехожих - найстрашніше місце в місті, там ваше обличчя стирається, і замість нього тільки порожнеча, якою харчуються Найди. Найди-душі, померлих небажаних немовлят, вміють літати, і поїдають порожнечу, в яку перетворилися ваші обличчя. Моторошне, страшне місце, там краще приховувати своє лице за широким каптуром, і не потрапити в Будинок Вітрів-примарну будівлю, яка може ховатися в будь-якому будинку, готелі  або ж  кафе на цій вулиці.Вам страшно?А попереду, останнє випробування - Руїни Хараксу. Моліться, щоб вийти звідти живим. ..

Герої.

З кожною новою частиною мені все більше подобаються негативні герої цієї історії: Ніл, Алюміна, Амальгама, Багатоликий ...
Я розумію що вони погані, але в цьому я думаю є маленький мінус цієї серії, тут все розділені на добрих і поганих.
Перші, страждають і помиляються, але при цьому завжди в кінці виходять переможцями з усіх колотнеч.
Другі, постійно отримують по заслугах, хоча в більшості випадків вони більш живі, більш яскраві, більш цікаві, навіть у своїх злочинах.
Я все чекаю, що добро і зло змішається, і не буде цього поділу, адже у Поганих є маса достоїнств, але автор наполегливо розділяє героїв, а це мені здалося безглуздим і десь дурним.
Взяти хоча б Алюміну, вона показана злою, дурною, злопам'ятною, товстої дівчинкою, і в добавок її Тотем (тварина, в яку можеш перетворюватися) - літаюче порося . Ну хіба це не безглуздо? Щодо мене , то гадаю цій дурненької просто подруги гідно невистарчає, щоб вона змогла зробити з неї людину.
Раз вже говорити про тотем, то у мого улюбленого злюки  Ніла це чорний вовк. Треба ж, ще й мій улюблений звір.

Кохання. 

 Як я і обіцяла, тут вас чекає романтика. Історія кохання Міли і Гаріка. Трепетні торкання рук, боязкі поцілунки, глибокі погляди, які знехотя перериваються, недомовлені почуття, але не треба слів всі все, і так бачать.
Ідеальна, солодка, квітково-пухнасте, і рожево - малинове щастя, таке крихке, що страшно дихати. Мені дуже сподобався Гарік, але все таки мені не вистачало вогню в цій любові. А поки ...
Міла так сильно берегла свою любов, так сильно тримала, намагаючись перетворити секунди в хвилини а хвилини в години, що не почула цокання відведеного їй часу на щастя. .. Дурна дівчинка. Одна. Серце в крові. Не знає, навіщо далі жити.


Міла Рудик і Магічний Синод
 
 П'ята частина про Мілу Рудик. :) (Не втомлююся!)

Я з перших сторінок знала, що ця частина стане улюбленою з п'яти прочитаних. Вам, напевно, здасться це дивним, так як ця частина просякнута сумом і болем, тут волого-похмура і навіть моторошна атмосфера, але тут сюжет дійсно тримає в напрузі,і  по тілу бігають мурашки, я протягом усього читання хвилювалася і переживала. Мені вперше в жанрі фентезі зустрівся справжній суддівський  детектив. Кинути книгу було просто дуже-дуже важко.

Як не дивно, але в цій частині мене злила Міла, дуже сильно, досить було того, що вона вкотре поспішала робити висновки, які потім виявлялися помилковими, мені шкода, що вона засуджуючи інших за сліпоту і нерозуміння, сама ж не бачить очевидних речей, і досить часто її геройство і самовпевнена завзятість призводить до того, що вона сама страждає. Я можу зрозуміти її біль, але не хочу розуміти її дурість. Щиро сподіваюся, що вона стане розумнішою і стриманішою надалі, все таки доросла вже.
 
 Хто підкорив мене повністю в цій частині, так це негативний персонаж - Ніл Лютов.
З кожною новою появою цього хлопця автор, потрошку, відкриває нам його характер, але він до цих пір так і залишається загадкою, і це саме чудове в ньому, так як мені просто не терпиться пізнати  його трохи краще. Можливо, це тільки мої домисли, але я вірю, що його ненависть до Міли НЕ справжня. Свого ворога не рятуєш ціною свого власного життя. А саме так було, коли вона провалилася в безодню, і для того щоб витягнути її йому знадобилися всі його сили.
 
- Ти врятував мене лишень для того , аби мати змогу і далі ненавидіти .

 Їй так легко в це вірити, і Ніл робить все, щоб вона вірила в це ... 
Дуже цікаво: як їх відносини будуть розвиватися далі? До кого Ніл ходив у лікарні? І чому, коли дорогу Мілі людину засудили всі студенти, він єдиний підтримав його? Мені здається я здогадуюсь про причини, залишається сподіватися, що автор не просто так акцентує увагу на таких ось незначних дрібницях, на зразок тих, що Міла і Ніл зробили собі однакові тату, що вона тримає у себе його чарівну паличку, що він стереже її всюди, а вона помічає будь-які дрібниці, що пов'язані з ним ... і при всьому цьому вони двоє просто горять ненавистю один до одного. Закляті вороги. Але, якщо від цієї ненависті вони не зроблять крок до кохання, тоді, я не бачу у всьому цьому ані найменшого сенсу ...

Немає коментарів: