пʼятниця, 21 грудня 2012 р.

Isaac Marion "Warm Bodies" - книжка і фільм


Привіт -привіт , продіваюся всіх вдовольнили подарунки від св.Миколая, я своїм задоволена повністю, адже отримала бажану книгу ...


Молодий блогер Айзек Марион не мріяв про те ,що його "писанину" можуть опублікувати , але одного разу , коли видавці шукали нових імен і побачили у купі публікацій цю повість, неймовірне стало реальністю .Роман одразу ж став бестселером і був перетворений на сценарій , по якому вже 1 лютого відбудеться прем єра фільму . Але давйте попорядку спершу про книжку .
Кілька місяців тому я відкрила перші сторінки і зі словами: Фу, яка гидота! Покинула читати .
 А три дні тому відкрила ,і пропала на її сторінках.
Ось стоїть перед очам Р: живий, що почав розкладатися  - труп, стоїть, дивиться і мичить ... а я не відчуваю огиди, мені смішно, весь його вигляд такий матефоричний , і в ньому стільки сенсу.... нікого не нагадує?  Чи не таких самих "зомбі" ми бачимо щодні в транспорті , або на вулицях наших міст . Ми вже й розівчились розмовляти . Питають , мугикаємо щось у відповідь, тай бредемо далі, втупившись в екран телефону. На розмови не маємо часу, тай навіть бажання . 

От так і Р, простий собі зомбі .
А потім, він почав перетворюватися, і все почалося десь там, де і повинно починатися все. Там, де серце. Він побачив Джулі. І разом вони почали змінювати вмираючий світ. Бо у них народилося те,що померло вже у серцях інших .
Нерозумно з мого боку було повірити, що це чергова романтична маячня.
Ні, ця історія про  найцінніше у житті. Про кохання. Про надію. Про пам'ять. Про те, що залишається, коли все навколо поглинає морок твоїх власних помилок. Р знайшов відповідь, він дізнався, що таке бути живим, не просто існувати а жити повністю, наповнюючи життям все навколо.
Я підкорена цим зомбі, розчулена ним  до сліз.


Як я вже писала 1 лютого вийде екранізація, у ролях молоді актор Ніколас Холт і Тереса Палмер , а разом з ними легенда -Джон Малковіч , у ролі Полковника . Перші трейлери і постери дуже радують, тому я з нетерпінням очікую цей фільм .








Немає коментарів: