пʼятниця, 20 січня 2017 р.

Книжкова новинка: Керстін Ґір - Тimeless Рубінова книга



Оригінальна назва:Rubinrot
Автор:Керстін Гір
Видавництво:Школа
Серія книг:Тimeless
Мова:Українська
Рік видання:2017
Перекладач:І. Андрущенко
Вік:Підліткам
Кількість сторінок:304
Ілюстрації:Немає ілюстрацій

Якщо наш читач упевнений у тому, що для мандрівок у часі потрібна якась машина, то він дещо відстав від життя. Німецька письменниця Керстін Ґір вирішує цю проблему в ультрасучасному дусі. Її героїня, Ґвен Шеффер, обходиться геном мандрівника в часі. Щоправда, він геть чудернацький: часом візьме й закине дівчину в минуле, де вона почувається не в своїй тарілці… Але Ґвен вдається з’ясувати, що за цим криється таємне товариство Коло Дванадцяти, а кожен обраний має ім’я на честь самоцвіту, — і все перетворюється на гру-інтригу з купою загадок і пошуками відповіді на них…

Я сьогодні привітала себе з тим, що так довго збиралася прочитати трилогію пані Гір, це справді було варте того, бо тепер її вже можна буде читати рідною мовою.
Окремо маю подякувати видавництву "Школа" за неперевершену обкладинку. Вона справді розкішна і виглядає краще за оригінальную Чудовий подарунок для будь кого. Я неодмінно придбаю настуного місяця цю книгу. До слова, трилогія вже екранізована, але я вперто не дивлюся фільмів, бо не хочу аби образи героїв вже вкарбувалися у моїй пам'яті. Нехай їх для мене вималює автор сама.

Немає коментарів: