неділя, 15 січня 2017 р.

Привіт! Що у мене нового? Книги... казки.


Привіт усім!

Я вирішила, що після довгої перерви мені варто відродити свій блоґ, який я колись так старанно вела, і мені це було дуже до вподоби. Тепер, на жаль, часу не так багато, але
коли з'явиться цікава інформація, та коли мені буде що вам розповісти, то я заходитиму сюди знову. Отже...

Що у мене нового?

Я продовжую плідно і завзято працювати над субтитрами до корейських дорам, за два роки маленька група Бамбу змогла розкрутитися і стати відомою, ми відомі і популярні серед прихильників дорам, це приємно надихає на роботу, незабаром наші глядачі зможуть подивитися нову дорами "Моє завтра з тобою". Для прихильників мандрівок у часі і фільму "Дружина мандрівника у часі" дорама буде подарунком.



Книги...

На жаль, зараз маю дуже мало часу для читання, але для прихильників антиутопій маю цікаву новинку: Лі Бардуґо " Шістка воронів".
.
Шість небезпечних покидьків. Одне неможливе викрадення. Казова команда — мабуть, єдине, що залишилося між світом і його руйнацією, — якщо вони, звісно, не повбивають одне одного раніше...

Цей роман вийшов минулого року у видавництві "Віват", у чудовому оформленні і у гарному українському перекладі, раджу усім, хто шукає що почитати.

Казки

Зараз я захопилася переглядом нових екранізацій казок братів Грімм...далі буде.

Немає коментарів: