неділя, 22 січня 2017 р.

Retro movie :поповнення у скарбничці улюбленого кіно.

Привіт,
сьогодні я розповім про ретро фільми, якими я розважила себе цими різдвяними святами.
Додам, що хто ще не відкрив для себе всього чару старого чорно-білого кіно, той багато втратив, можете повірити мені, бо лише у тих фільмах, ще можна побачити не замасковане і щире кохання, та звоорушливість. Авжеж, то всього лише моя особиста думка, але її поділяють ті, хто  любить старе кіно.

Отож, раджу...

Дурная кровь (1956)



Крістін Пенмарк завжди вважала, що її дочка Рода - ідеальна дівчинка: скромна, ввічлива і турботлива. Але коли на одному зі шкільних конкурсів Рода посіла друге місце, а переможця незабаром знайшли мертвим, Крістін почала помічати, що характер дочки різко змінився...

Я, як велика прихильниця нуару,  була вражена цим фільмом, справді страшно, моторошно, але водночас, якось легко показана історія, немає тієї важкості після перегляду, як то зазвичай буває зі сучасними трилерами. Чудовий фільм.

Ложная тревога (1947)



Приїхавши на похорони свого чоловіка в його родинний маєток, Сандра знайомиться з дядьком і сестрою покійного - Джулією. З перших же хвилин перебування Сандра розуміє, що в будинку кояться дуже дивні речі, в основі яких лежить межуюча з істерією поведінка Джулії. Подальші події розвиваються з містичної стрімкістю: живі - починають викидатися з вікон, раніше померлі - раптом виявляються живими. Правда і неправда кілька разів міняються місцями в свідомості Сандри. Чи є в цьому будинку хоч хто-небудь, кому можна довіряти? ...

Ще один класний нуар, з Ероллом Фліном і Барборою Стенвік, вони тут такі шикарні!


Немає коментарів: