субота, 26 липня 2008 р.

Літо романтики : Даніель Деронда!

Привіт мій Нотатничку!

Літо у розпалі, добре що воно дуже часто розбавляється рясними дощами, але в цьому також є позитив - не так жарко .
Отож я нарешті переглянула фільм ВВС Даніель Деронда.
Знаєте, я недавно (до того як подивилася фільм) прочитала одну думку, воно про те що цей фільм багато говорить про євреїв,і дуже цим перенасичений. Тепер я можу відповісти тому глядачеві, що це повна нісенітниця!
Та єврейська тема одна з головних, але вона допомагає зрозуміти мир героя, та і до того ж розповідає нам небагато про положення євреїв у той час, але при всьому цьому фільм не показує тяжкості, а навпаки лише прочиняє проблеми, але прославляє цей народ.
Я із задоволенням дивилася лінію історії Міри, розуміла що Гвендолін залишається головною але для мене особисто історія Мірии, була глибшою, цікавішою і зворушливішою. Я чомусь, може і справедливо але виню Гвендолін у всіх її біда, адже по правді кажучи винна то вона сама і ніхто інший.
Не знаю як кому але мені з початку прикро було дивитися як Данієль захопився нею, можу зрозуміти вона красива, і у неї не дивлячись на все добре серце, але усередині неї була порожнеча, яку Гвендолін не могла заповнити нічим, можливо тому що її серце не уміло любити?
Але потім, коли з'явилася Мира я була дуже здивована, бачивши як Данієль ніби як не байдужий до Гвендолін, але як він дивився на Миру, і я не знала що і думати, але потім зрозуміла що ні Данієль ні Миру самі не усвідомлювали що вони відчувають один до одного. Одним з найпрекрасніших моментів у фільмі я рахую той,когда мати Данієля сказала йому що він закоханий і це видно, запитала чи красива його обраниця, і лише в той момент Данієль розуміє свої дійсні відчуття і ми немов бачимо як перед його очима з'являється образ Міри, браво Денсі він неперевершено зіграв.

Х"ю Денсі про свою роль Деронди:

"Everybody knows that if you adapt a novel for television or for the screen, you're involved in a work of translation, and, like any kind of translation, you're going to have a different product at the end. But with Andrew Davies attached, and other people [including producer Louis Marks] who were involved with [a 1994 adaptation of Eliot's] Middlemarch, they're not about to introduce some theme that isn't there. Nor are they going to split it down the middle and just keep the nice bits," he says. "You have to have faith in the original work of art, and they have. A lot of our discussions when we were on set would involve going back to the book, because you have this perfect blueprint."

Кінцівка мені сподобалася тим, що ніби як герой дістав можливість бути з дівчиною, про яку він так довго мріяв але вже тепер розуміє що потрібна йому зовсім інша дівчина, з якою він може бути тим ким він є .
Цей фільм, поза сумнівом, залишиться одним з моїх улюблених, і я напевно переглядатиму його дуже часто

Немає коментарів: