понеділок, 28 липня 2008 р.

Один сонячний ранок (One sunny morning:)


Знадвору росла величезна вишня, так близько, що її гілля обіймало навколо весь будинок, і вона так рясно була всіяна квітами, що навіть листя не було видно. З обох сторін будинку був великий сад, з однієї сторони росли яблуні а з іншої вишні, також всіяні квітами; а трава була засіяна кульбабками. Далі в саду росли бузкові кущі, з фіолетовими квітами, і їхній паморочливо- солодкий аромат плинув до вікна з ранковим вітром.
                                                                                                                " Ранок у Зелених Дахах ~ Енн з                                                                                                                  Зелених Дахів"


Це oдна з моїх улюблених цитат  ЛММ, і вона як найкраще може передати ту легкість , яку я відчуваю цього ранку. Сьогодні сонячно і ясно, і я засумувала за книгами ЛММ, за їхнім затишком, теплом і спокоєм . Захотілося знаву повернутись  на острів Принца Едуарда, з його пахучими і пишними садами , і привітними людьми, з якими завжди щось трапляється. Я згадала про Емілі з Молодого Місяця , і можливо зараз саме час  ще раз перечитати  цю книгу ?, хоча  у мене ще є не прочитана досі Пет зі срібних кущів , і я дуже хочу прочитати цю книгу .
Чомусь світлими ранками , ось такими як цей неодмінно  хочеться чогось легкого ,
 і приємного, і я маю на меті не втратити цей ранок , а провести його як найприємніше  . Отже  книга ... так ,так ,так ... Пет ! треба потихеньку  читати  її, а кращого випадку  ніж цей не буде .
Далі музика, тут легко вирішити  буду слухати свої улюблені. І зосталося кіно, яке  має завершити цей день, тут теж просто , цього разу це буде Таємничий сад  і Повернення в Таємничий сад.
Що ж  день має видатися хороший сподіваюся, і у вас все буде сьогодні чудово