середа, 30 липня 2008 р.

Погляньте на світ (Look at the world)


Якби я хотіла передати вам ту свіжість , яка зараз буяє за моїм вікном ... безтурботні пташки  співають десь так близенько, і під їхню  веселу пісеньку прокидається новий день , в такий день радієш що живеш, і що все навколо це твоє . Це блідо - блакитне  небо , з хмаринками із цукрової вати, ці розкішно зелені оксамитові дерева ,  і веселі пташки , все це -моє!
Не дивуйтесь це на мене так книги Монтгомері впливають, коли я читаю, як гарно і глибоко вона бачить світ навколо , то і сама починаю так на нього дивитися, ось почитайте самі:
О, яким прекрасним було все навкруги! Пишні блідо –золоті хмари пливли понад Імлистим Пагорбом. Вітер заснув серед сріблястих кущів, а високі ялиці тріпотіли , наче загадково посміхалися. Поля навколо були схожі на затишні обійми , а верби , чи плаксійки як Джуді їх називала, шепотіли щось до них . Світ був величним , у цій розкішній зелені і спокусливій блакиті моря .Над нею розлилося ясне блідо - сріблясте небо і здавалось що все в садку буяло в передвечірньому квітковому розмаїтті
                                                                                        "Пет зі Сріблястих Кущів"

Чи ж можна по іншому дивитися на світ? Ні! Бо він прекрасний  і неповторний .
Я думаю, що дуже цікаво спостерігати за тим як навколо все змінюється, і день переходить у ніч. І хоча вони і здаються щоразу одними і  тими самими, двох одинакових ранків не буває, так само як і вечір , щоразу новий.
 

Немає коментарів: