середа, 4 лютого 2009 р.

Зоряні Війни 1,2,3 частини





Пам’ятаю  розповідала ,що не люблю фантастику  , я справді не дивлюсь і не читаю фантастику ,для мене вона якась нудна, але не любити Зоряні війни просто неможливо, я переконалася в цьому сама . Особливо мені подобаються нові перші епізоди Енекін, Падме , Обі –Ван , Ар –Ту, Йода я дивлюся  на їхні пригоди як на казку, це справді казка для дорослих, хоча  немало дітей покоління 70 х обожнює ЗВ

.

Я розумію тих хто любить Люка Скайвокера він герой,  але мені здається для нового покоління прихильників ЗВ є вже новий герой Енекін. Я теж більше люблю Енекіна,  його боротьба і падіння  таке сильне і почуття такі глибокі. Напевно це вперше у ЗВ була показана така сильна історія кохання,  саме через нього  ми бачимо що Енекін став слабким . Приречене кохання, яка іронія Енекін робив усе щоб врятувати Падме ,навіть душу ради цього продав , а виявилось що саме він ста причиною її смерті . То було так сумно але водночас так прекрасно я всі три частини подивилася з великим  задоволенням . 




Немає коментарів: