вівторок, 10 лютого 2009 р.

Олівер Твіст ВВС 2007


Сьогодні я додивилася до кінця нову екранізацію Олівера Твіста ВВС. Мені сподобалося абсолютно все від початку до кінця.  ВВС хоч і виклало історію всього в двох серіях, але вона була настільки захопливою ,що маленьких погрішностей не помічаєш.Сама історія не була важкою і не давила на психіку так ,як наприклад фільм Поланського.Тут події розвивалися  дуже захопливо. Розкажу по пунктах що сподобалося найбільше.

По перше Вільям Міллер який зіграв Олівера , він був найкращим і найзворушливішим 
Твістом якого я бачила , які очки , і як він грав, хотілось обійнати і поцілувати цю дитинку 
По- друге Найшикарніший Том Сайкс якого я тільки бачила,  його так гламурно і чудово зіграв Том Харді ,то було неперевершено ця шляпа, той широкий плащ і ця його нестримність і водночас  ніжність і турбота , я просто милувалася ним.
По-третє Джулиан Райд -Татт  в ролі Монкса! Кращого вибору на цю роль годі  і шукати, чарівний негідник з заворожуючим поглядом змії  -НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ!!


І все це під ПРЕКРАСНИЙ музичний фон МАртіна Фіппса , вкотре переконуюсь що він просто казковий композитор де знайти саундтрек до цього фільму????
До речі я дісналася що Том Харді зіграв Хідкліфа у новій постановці Грозового перевалу , я хочу це бачити!

4 коментарі:

Paula сказав...

I wanted to wish you a very happy birthday hun!! I hope is not that late.. I've been without telephone line and without Internet for 6 days and still am.. I don't know when they are going to fix it so i'm writing from a cyber cafe. I hope you end your day wonderfully dear =)
Big hugs.

Yuole сказав...

Цей фільм вже давно в моїй відеотеці, проте все ніяк не зберусь його переглянути. Тепер бачу, що він дійсно вартий уваги.

Анонім сказав...

Оксана, часто читаю твой блог. Наши души похожи, как мне кажется. Так что советую тебе просмотреть чудный фильм "Кароль. Человек, который стал папой"
Извини, комментарий не в тему... ;)

Чорнильне серце сказав...

Привет, очень рада что тебе нравится мой блог, неприменно посмотрю этот фильм.
Это пустое что не в тему но очень жаль, что я не знаю твоего имени.
Буду рада видеть тебя здесь снова ;)