середа, 4 лютого 2009 р.

Ейнштейн і Еддінгтон

Привітики !

Давненько я тут не писала , все якось не було часу адже у мене був дуже насичений період, і ось якраз набралось про що розповісти отже починаю з кіно .

Безперечно найяскравішим фільмом з новенького що я дивилася став фільм «Ейнштейн і Еддінгтон» . Я повірити не могла що фільм про науковців може бути настільки яскравим і цікавим, але вже з перших хвилин він мене так захопив що я забула про час . розповім трошки про саму історію.

Весной 1914 роки Європа знаходиться на порозі війни і ніхто ще не чув про німецького фізика Альберта Ейнштейна. Тим часом британський астроном Артур Еддінгтон усвідомлює, що теорії Ейнштейна можуть відкрити нові дороги до розуміння часу і простору. Не дивлячись на загрозу бути звинуваченими в зраді, двоє чоловіків починають листування. Затьмарення в Африці дає шанс довести теорії Ейнштейна, і Еддінгтон вирушає в подорож, яка назавжди змінить розуміння Всесвіту.

 А насправді ,цей фільм про любов, про любов у різному вигляді, але вона завжди зостається такою ж сильною і саме вона дає поштовх людству здійснювати відкриття, змінювати і покращувати світ . Моя вам порада при нагоді  неодмінно подивіться цей фільм , я більш ніж упевнена  що він не залишить вас байдужими , неймовірно зворушлива і дуже сильна історія.

Немає коментарів: