субота, 24 січня 2009 р.

Тоніс подарував Д.Деронду

Наше телебачення не радує нас гарними фільмами, тому так прекрасно що принаймі  Тоніс  дарує на вихідних справжні подарунки у вигляді фільмів ВВС. Колекція фільмів просто неперевершена, самі перлини ВВС, сьогогдні і завтра маємо змогу насолоджуватися  екранізацією книги  Джордж Еліот "Даніель Деронда"здається я ще досі не розповідала вам про цей фільм , тому зараз варто розповісти.
Тепер про саму історію, знаєте, я недавно (до того як поглянула фільм) прочитала одну думку, воно про те що цей фільм багато говорить про євреїв,і дуже цим перенасичений. Тепер я можу відповісти тому глядачеві, що це повна нісенітниця!Так єврейська тема одна з головних, але вона допомагає зрозуміти світ героя, та і до того ж розповідає нам небагато про положення євреїв у той час, але при всьому цьому фільм не показує тягаря, а навпаки лише прочиняє проблеми, і прославляє цей народ.
Я із задоволенням дивилася лінію історії Міри, розуміла що Гвендолін залишається головною героїнею, але для мене особисто історія Міри, була глибше, цікавіше і зворушливіше. Я чомусь, може і справедливо але виню Гвендолін у всіх її біда, адже по правді кажучи винна те вона сама і ніхто інший. 
Не знаю як кому але мені по початку прикро було дивитися як Данієль захопився нею, можу зрозуміти вона красива, і у неї не дивлячись на все добре серце, але усередині неї була порожнеча, яку Гвендолін не могла заповнити нічим, можливо тому що її серце не вміло кохати?Але потім, коли з'явилася Міра я була небагато в подиві, бачивши як Данієль начеб як не байдужий до Гвендолін, але як він дивився на Міру, і я не знала що і думати, але потім зрозуміла що ні Данієль ні Міра самі не усвідомлювали що вони відчувають один до одного. Одним з 


найпрекрасніших моментів у фільмі я рахую той,когда мати Данієля сказала йому що він закоханий і це видно, запитала чи красива його обраниця, і лише в той момент Данієль розуміє свої дійсні відчуття і ми немов бачимо як перед його очима вимальовується образ Міри, браво Денсі неперевершено зіграв!

2 коментарі:

Yuole сказав...

Хью Денсі бачила поки що тільки в "Jane Austen Book Club" - він мені сподобався. Треба буде і цей фільм подивитись (тим більше, що сценарій писав Ендрю Девіс, якщо я не помиляюсь). А якщо вдасться знайти книжку, то буде взагалі чудово. =)

Чорнильне серце сказав...

Фільм просто прекрасний, чудові актори , історія цікава і зіграно прекрасно