пʼятниця, 23 січня 2009 р.

Щось новеньке ...щось улюблене ...

Привіт!
Нещодавно я побачила на одному форумі cписок фільмів і книг, котрі автор запланував прочитати цього року ,ідея сподобалась та навряд чи вона мені підійде ,мені не варто складати такий список, адже я ще наперед не знаю які книги читатиму цього року, а з моєю улюбленою справой перечитувати і переглядати вже прочитане і побачене , то такий списорк може бути дуже однманітиним  . Та я все ж маю деякі плани, давненько в мене ледать заплановані романи Діккенса, і я неодмінно їх повинна прочитати . Але поки що мене занесло у друге русло. Якось сиділа я і зрозуміла ,що давненько  нічого не читала свіженького , трохи пошукавши я натрапила на оповідання Пелема Гринвілла Вудхауса "Дживс і Вустер", мені було відомо що є вдала екранізація , але ні її самої ані оповідань я не бачила і от вирішила виправити несправедливіть. Доволі швидко я знайшла і те і друге і почала качати серіал і читати . Уже с перших сторінок я зрозуміла ,що ці оповідання мені сподобаються , бо стільки веселих жартів не бачила ніде, чудовий легкий англійський гумор, прекрсні герої, і кумедні випадки, все це є  в оповіданнях про Дживса і Вустера . Дуже рекомендую для любительв англійської літератури. Щодо серіалу  він також неперевершений,  точно передана сама легкість і гумор книги, саме так як треба, неодмінно при нагоді перегляньте.

Сьогодні мене також потягнуло на Джейн Ейр, обожнюю Далтона в ролі Рочестера , цеактор який ладен прикувати увагу з першого по останній кадр. Подивилася першу частину , і зараз неодмінно перегляну другу, він там так сильно зіграв сцену розлуки з Джейн.... Це кращий Рочестер на всі часи!

2 коментарі:

Yuole сказав...

До "Дживса і Вустера" планую якось добратись. Чула багато хорошого про ці оповідання.
Щодо Далтона, то він найкращий Рочестер з тих, що я бачила. Щоправда, жодна з перглянутих мною екранізацій не співпала з моїм баченням книги і її героїв. Планую якось подивитись найновішу екранізацію (2006 року). Тобі Стівенса хвалили за Рочестера. =)

Чорнильне серце сказав...

Я дивилася нову екранізацію , мене Тобі зовсім не вразив , хоча там були гарно показані деякі моменти, але для мене це надто вільне трактування Ейр