понеділок, 5 січня 2009 р.

O princezne Jasnence a letajicim sevci



Я вирішила розповісти вам про моє захоплення чеськими казками. Я з дитинства люблю  чеські   казки Три горішки для Попелюшки , Король Дрізд та ін. Любов до цих фільмів привила мені мама, колись у дитинстві вона розповіла мені казку  про вередливу принцесу, і принца який вирішив провчити її , так я вперше побачила фільм Король Дрізд .Тепер, коли я стала старшою і почала передивлятися казки мого дитинства, я побачила їй зовсім по новому, ці історії дуже живі , веселі і романтичні. Основна відмінність чеських фільмів неймовірна краса середньовічних замків , і  до того ж вони не  штучні ,а справжні замки які стоять серед чудової природи Чехії, Німеччини ,Баварії. 

Зараз за допомогою торренту я можу подивитися  багато чеських казок , які раніше ще не бачила .сьогодні я вам розповім про одну з них.

Це зовсім проста ,але дуже чудова казка , про те ,як одного разу ображена стара чаклунка передбачила королю, що його єдина ,кохана донька вийде заміж не за принца, а за простого шевця. 

Саму принцесу Янінку це аж ніяк не злякало ,адже  для неї головне щоб хлопець був добрим . Але король перелякавшись вирішив зачинити доньку в найвищій вежі замку , щоб ніякий швець до неї не дістався.Не знав він лише одного ,що якраз тоді в їхнє королівство прийшов  молодий швець Іро, і був він не лише шевцем з золотими руками ,але й винахідником ,  ось він і зробив для себе крила , і з допомогою їх  залетів у вікно принцеси ,в яку до речі він закохався з першого погляду   . І все у них було чудово поки король не дізнався , і Іро вирішив просто  викрасти Яснінку, на жаль іншого виходу  у нього тоді не було .Зла чаклунка дуже раділа що її помста вдалася , але згодом вона побачила що принцеса не лише не страждає, а навпаки  щасливіша зі шевцем  більше ніж з будь яким принцом. І хоча їй не завжди все  вдається ,вона сміливо долає все . Ось і на базарі продає , їсти готує, пере, надивившись вирішила чаклунка викрасти Яснінку , але ця затія  виявилася ще гіршою ніж попередня, адже вона чаклунку і погубила ….

Моя вам порада хочете гарно розпочати новий рік  дивіться побільше казок , і хоча вони трішки наївні , але  між тим  дарують багато світла, добра і прекрасно підіймають  настрій!!   

У майбутньому я розповім вам ще багато чарівних історій і чеських казочок , сподіваюся і ваші свята проходять так само приємно !

2 коментарі:

Yuole сказав...

Цікаво. Я такої казки ще не бачила. =)

Чорнильне серце сказав...

Казка чарівна, неодмінно при нагоді подивіться!