пʼятниця, 23 січня 2009 р.

Мерлін 1сезон : Зберігай магію у таємниці

Напевно багатьом з вас відома легенда про короля Артура і  його вірного чаклуна Мерліна, насправді історії про Артура екранізувалися безліч разів, і мене не дуже все це цікавило, аж поки кілька місяців назад я не переглянула новий фентезі - серіал ВВС Мерлін. Вже з пілотної серії він мене захопив, все дуже яскраво і цікаво зроблено чудові спецефекти , гарні костюми , і сюжет як в казці, щось схоже на Ксену, і Геркулеса. Отож історія серіалу розпочинається ще за довго до самої легенди, побто можна сказати що Мерлін то передмова до легенди про Артура. Тут показано Артура і Мерліна як зовсім молодих хлопців які ще тільки вчаться  один- бути мудрим правителем Камелоту, і інший - вчиться пзнавати і керувати своїми силами .
Тут  Мерлін приходиться слугою Артура, доволі невмілим і розсіяним ,та кумедним, але попри те він не раз рятує Артура з біди. Вони разом в кожній серії переживають карколомні пригоди .
Особисто мені дуже цікавий образ вихованки Утера (батько Артура) Моргани, з легенди відомо що моргана відвернеться від артура і стане його ворогом, але поки що , вона закохана дуже вродлива дівчина, якй сняться  пророчі сни, вона намагається попередити всіх про небеспеки, але на неї ніхто незважає. 
13 серій 1 сезону пройшли з велиикму успіхом, і тепер прихильники з нетерпінням чекають продовження  цієї чарівної казки.

3 коментарі:

Yuole сказав...

"Мерліна" не бачила. Але, якщо брати серіали BBC на Середньовічну тематику, то мені дуже подобається "Робін Гуд". Дивитись його я почала заради Річарда Армітеджа - він там такий харизматичний "поганий хлопець"! =)До того ж, закоханий в кохану самого Робіна - Меріон.
Сам серіал досить веселий, з романтичними і драматичними нотками. Загалом, раджу подивитись =)

Чорнильне серце сказав...

Я вже стільки чула про Робін Гуда ,що думаю варто було б подивитися, але там багато серій , я серіали більше 13 серій стараюсь не качати бо то невдячне діло ,а недавно дізналася що знімають продовженя Гуда але Меріон тм вже немає. Я Армітеджа скоріше подивлюся у ролі Моне якраз є нагода скачати цей фільм

Yuole сказав...

На даний момент можна скачати 2 з 3 сезонів серіалу. В кожному сезоні по 13 серій. А Армітедж там просто чудовий! В нього роль складної особистості. Його Гай Гісборн є правою рукою шерифа (отже виступає проти короля і Робін Гуда). З іншого боку він любить Меріон і здатний на по-справжньому благородні вчинки. Крім того, цікаво побачити Армітеджа в абсолютно новому амплуа після "Півночі і півдня" =)