четвер, 28 травня 2009 р.

Die Goldene Gans - Золотий гусак


Давненько я не розповідала тут казок , тому сьогодні буду виправлятися . Якось моя подруга розповіла мені про своє захоплення німецькими казками,  а особливо тими старенькими виробництва студії ДЕФА. Я ж спочатку дещо прохолодно слухала її, адже є прихильницею чеських казок, але все ж вирішила теж подивитися старе німецьке кіно, і скачала собі зразу ж декілька казок. 

Отже вчора  я якраз переглянула одну з них, враження були просто фантастичні ! Надзвичайно барвиста казка  з чарівними героями , багато світлого гумору . Жили -були  три брати  два старші повні дурні, але сильні, а молодший, розумний веселий і кмітливий парубок, ось якось він знайшов Золотого гусака, а той виявиляється має чарівну силу , всі жадібні ,самовпевнені і корисливі люди торкаючись його намертво прилипали до нього, так сталось  і цього разу . Коли Клаус знайшов гусака то донька шинкаря і собі захотіла таку плашку ,але прилипла, а по
тім і її сестра також, це дуже насмішила хлопця і він повів сестричок до їхнього батька, та шинкар виявився корисним , і захотів золотого пір"ячка 
, от і сам прилип . Згодом , за Клаусом ходив вже цілий хоровод  "любителів золота" , і це здалося хлопцеві настільки кумедним ,що виникла прекрасна думка а не показати їх принцесі.У той самий час в їхньому королівстві якраз перестала сміятися дочка короля , і бідний батько видав указ ,хто розсмішить принцесу отримає її руку і пів-королівства надодаток. Королівство Клаусові було непотрібно, а от знати що гарна дівчина вже рік як не сміється було просто нестерпно ,і він вирішив її розсмішити =)

Немає коментарів: