пʼятниця, 8 травня 2009 р.

Fresh останніх днів...


Останніми тижнями я була настільки заклопотана різними турботами ,що не знаходилось часу на блогування, і мій нотатничок залишався самотнім, і от сьогодні я вирішила коротко розповісти вам про все свіженьке,що трапилось за ці тижні.

Що дивлюсь... 

Я повинна вам  зізнатися, що ось вже тиждень як я підсіла на гучний вже серіал Prison Break .Спочатку, я навіть не думала що мене можна зацікавити таким серіалом, ну що може бути цікавого ,для дівчини ,що любить  костюмовані драми, в історії схожої на ось цю:

Проектувальник в'язниць навмисно скоює злочин і потрапляє в одну з побудованих ним зон з метою допомогти несправедліво засудженому братові уникнути смертного вироку. 
Майкл Ськофілд — людина, що зневірилася, у відчайдушних обставинах: його рідний брат Лінкольн засуджений до страти за вбивство і перебуває в камері смертників в одній з зон строгого режиму.
Не дивлячись на багаточисельні докази, що свідчать не на користь брата, Майкл переконаний, що той невинеен. Розуміючи, що щодня наближає виконання вироку, він інсценує пограбування банку і, таким чином, потрапляє в ту ж зону, вірячи, що там він зможе організувати їх спільну втечу і потім, на волі, — довести, що брат став жертвою змови.
Я була упевнена що така історія зовсім не по мені, але моя сестра, яка до речі ненавидить серіали, але при цьому за одну ніч переглянула  весь 1 сезон цього серіалу, вона показала мені одну серію, і повинна вам сказати ,що мені там настільки все сподобалось ,що я з неабиякою цікавістю дивлюсь його. 
Причому кожна серія абсолютно несподівано розвивається. Я котра була впевнена ,що про серіали знаю все, і здивувати мене нема чим, виявила для себе що є чим,та ще як!

4 коментарі:

Святослав Денисенко сказав...

серіал непоганий, 1 і 2 сезон - просто цукерочки, а от 3-й значно слабкіший, багато повторювань, і геть не дивним є те що на 4-ому сезоні серіал іздох, доречі я так четвертий сезон і не додивився

Yuole сказав...

Неочікувано =) Може й собі подивитись...

Чорнильне серце сказав...

Святослав , я теж маю побоювання ,що продовження мені вже не так сподобається, хоча я вже маю 3 і 4 сезони, зараз лише 2 качаю , але все ж розтягую задоволення з 1 сезоном , просто розуміючи що напевно він найяскравіший .

Iris, я можу сказати ,що для мене то було теж неочікувано, але серіал варто подивитися , я можу зараз говорити лише про 1 сезон, так от там нудьгувати не прийдеться це точно, що не епізод то екшн, і майже в кожній серії коли ти вже впевнена як розвиватимуться події, раптом стається щось абсолютно неочікуване,що змінює всю історію, сценаристам варто поаплодувати, цей серіал набагато якісніший і цікавіший ніж блокбастери останніх років.
p.s Я чомусь не можу додати коментар на твоєму блозі :( у мене не видно віконечка для повідомлень !

Yuole сказав...

Дякую за повідомлення. Це очевидно проблема з новим дизайном. Постараюсь виправити.