неділя, 17 травня 2009 р.

Fairytales by Alexander Rybak


Сьогодні я до пізньої ночі насолоджувалася трансляцією Євробачення 2009 з Москви .Шоу було просто фантастичним, я вже давно дивлюся цей конкурс,але  так грандіозно, як його покзали в Москві я ніколи і уявити не могла Неперевершено! 
Я почала дивитися з другого пів - фіналу, і мені одразу сподобалася Естонія , в них була абсолютно унікальна пісенька, доволі незвична і мелодійна, ну звичайно Великобританія побачити мого улюбленого Ендрю Ллойда Вебера було просто казкою, і пісня, яку він написав була дивовижною, але потім коли вийшов цей хлопець  з Норвегії я вже знала , що голосуватиму лише за нього, він підкорив мене і мою родину з першого погляду. Він підкорив своєю чарівністю і щирістю виконання, та і пісенька така світла, що прямо душа радується. Сьогодні ж я вирішила пошукати ще щось , на жаль альбом "Fairytales"офіційно з"явиться лише 2 червня, а доти я знайшла   лише декілько його виступів .

Пісня Foolin теж  написана Сашком 



Song from  Secret Garden



I'm Yours



Winner of Eurovision 2009 "Fairytale" ( виступ у Норвегії)
 

10 коментарів:

Yuole сказав...

Рибак виграв, як я й передбачала =) Було дійсно хороше шоу. Навіть Лобода мене приємно здивувала! =)

Чорнильне серце сказав...

Саме шоу було незабутнім , виконавці дуже талановиті , стільки яскравих співаків ... про Лободу мені майже нічого сказати ,крім як висловити сподівання , що в Осло нас представлятиме більш талановитий виконавець, стало вже ясно, що Європі одних акробатичних рухів замало :)

Yuole сказав...

А кого, на твою думку, варто відправити на конкурс наступного року? =)

Чорнильне серце сказав...

Я дуже хотіла щоб цього року поїхав Скрипка , він сильний музикант .
А щодо наступного року я щиро сподіваюся, що у нас з"явиться новий молодий талант , досить вже перебирати зі старих кадрів, які вже надоїли вдома і вирішили рватися в Європу, в Осло я хочу побачити молоде світле обличчя, з такою ж теплою піснею , і гарною хореографією , і бажано нехай грає сам на якомусь інструменті ... можливо ми й не виграємо зате нас запамятають як прекрасних вокалістів

Yuole сказав...

Мені здається, що нам наступного роаку треба якусь запальну пісню з етно мотивами. Плюс повинно бути оригінальне шоу. Якість вокалу теж дуже важлива. Висновок - треба послати Гайтану =) (або якусь цікаву рок групу...)

Чорнильне серце сказав...

Я чесно кажучи не велика прихильниця украънсько шоу-бізнесу, тай шоу- бізнес це дуже сильно сказано про наших співаків, але от Гайтана мені чимось подобається , я не її прихильниця зовсім, але в неї є три пісеньки які мені дуже подобаються.
Про рок-групу це чудово можне Платіна? Вона як тільки з"явилася зразу така яскрава

Yuole сказав...

Отже, зійшлися на Гайтані - тепер треба їй передати =)
Платіну не чула. Зі свого боку пропоную Крихітку Цахес! =)

Чорнильне серце сказав...

Крихітку чула - підтримую !

Paula сказав...

I can't stop listening to Fairytale.. I love it!!!

Чорнильне серце сказав...

Hi Paula I'm so happy that liked Alex's music , here i have new song for you !
Alexander Rybak - Fanny Little World
http://www.savefile.com/files/2110509