субота, 9 травня 2009 р.

Fresh останніх днів (частина друга)

Продовжу розповідати про новинки останніх тижнів , і на черзі книжки. Спершу маю сказати ,що за ці тижні я прочитала ще одну книгу Ч.Діккенса "Мартін Чезлвіт", не дивуйтеся,що останнім часом  я постійно говорю про Діккенса  я дійсно " запала" на цього автора, і маю велике бажання прочитати якнайбільше його творів, що ж сосується МЧ, то я в захваті, і від книги і від екранізації, але докладніше я розповім згодом окремо, отож: 

Що читаю.... 

А читаю я історії про привидів... не лякайтеся, насправді історії не стільки страшні ,скільки захоплюючі і цікаві. Справа в тому,що я знайшла невеличку серію книжок з оповіданнями про привидів, що  написані справжніми классиками англійської літератури, серед авторів Ч.Діккенс, Джером К.Джером, Елізабет Гаскелл (це чи не єдине видання в перекладі її готичного оповідання) Джордж Еліот та ін.  Отже , чи могла я пройти повз таких збірок? Звичайно ж ні! От і придбала їх.

Зараз я читаю збірку під назвою "Загублена кімната " ,та інші історії про привидив , тут і розповідь Діккенса про наглядача залізниці,який бачив привид перед кожною катастрофою поїзда... І веселе  оповідання про привида старого замку, який щоночі оживав і виходив з картини, а потім бешкетував до ранку , і дещо романтично повість про двох привидів братів -близнюків, з древнього роду, які ніяк не можуть усвідомити що вже два століття як померли, і все приходять до свого фамільного замку кожного Різдва, чим просто до сказу  доводять теперішнього спадкоємця, який очікує на них ,а коли привиди з"являються починає жбурляти в них товстезні томи зі старовинної бібліотеки ,таким чином доводячи хто в домі господар.....
Друга в серії книжок про привидів ,у мене "Різдвяні повісті" Ч.Діккенса, Вважаю у кожній бібліотеці повинна бути ця збірка , адже "Дзвони" і "Різдвяна пісня в прозі" то класика  літератури.
І остання книга  яку я нещодавно придбала і зараз чекаю на неї це "Дім з привидами "англійські готичні оповідання, зізнаюсь підкупило імена авторів представлених там , а ще саме оповідання Дім з привидами Ч. Діккенса, як я вже мала змогу прочитати раніше , і воно дуже романтичне і веселе. 

1 коментар:

Paula сказав...

I would like to know what you think of "A Christmas carol" when you read it ;)