субота, 25 липня 2009 р.

Грозовий перевал 2009







You know I could as soom forget you as my own existence
Heathcliff in "Wuthering Heights"

Коли мене питають про мою улюблену книгу то відповісти дуже складно.

У мене багато улюблених авторів , і в кожного з них по кілька улюблених

мною романів, отож запитання дуже непросте. Але , коли подумати то є один

автор , який за все життя написала лише один роман, але той роман став не

просто окрасою літератури а безсмертною класикою , цей автор Емілі Бронте,

і її роман Грозовий перевал. Пам’ятаю свої відчуття коли вперше прочитала Перевал,

це сталося рік тому , і я була не просто вражена силою історії, а й майстерністю з якою,

автор показала почуття , пристрасть, біль, безвихідь , кохання. Цей роман похмурий ,і готичний , але читаючи ти відкриваєш прекрасне у самих героях . Історія кохання Хітклліфа і Кеті вічна і неповторна !

Мабуть тому кінематограф так часто повертається саме до цього роману, його здається більше екранізували ніж знамениту Джен Ейр . Моя думка полягає в тому ,що такий роман як Перевал екранізувати вдало майже не можливо, адже Емілі стільки заклала у сюжет , що все просто не влазить у фільм. Тим не менше в моїй колекції є аж три екранізації перевалу .

Зовсім нещодавно вийшов новий двох годинний фільм , ви можливо пам’ятаєте , як я розповідала про нового Олівера Твіста , отож від його творця тепер є змога переглянути Перевал .

Ця двох годинна стрічка , попри дещо «світлу» атмосферу (готичності там теж

досить , але не вистарчало трошки того духу книги) мені дуже сподобалася. Насамперед актором який виконав роль Хіткліфа,

ця роль дуже складна і емоційна , герой на протязі всього дійства має переживати різні емоції, при цьому дуже змішані , тут занадто багато холодності, або пристрасті , було б забагато , і треба віддати належне Том Харді виконав роль Хіткліфа майже бездоганно. Я не можу сказати ,що в цій ролі він переграв Тімоті Дантона , але Ральфа Файна це точно.

Я особисто суджу екранізації цього роману за ключовими моментами , як вони показані , я як їх втілили актори на екрані , і повинна сказати ,що цього разу я задоволена повністю . Дуже сильний

емоційно момент в романі це смерть Кеті , у новій версії цей момент дуже гарно показано , емоційно щиро , я справді переживала все разом з героями .

Режисер Кокі Гідройк також додав кілька моментів яких не було в романі, але

не зважаючи на це вон лише прикрасили загальну картину, отож нова екранізація безсмертного роману Емілі Бронте досі незалишає байдужими режисерів , і як мені відомо в 2010 вийде черговий фільм , а поки насолоджуйтеся.



6 коментарів:

Yuole сказав...

"Грозовий перевал" - це, безумовно, хороша книжка, але для мене вже надто похмура і важка. Щодо екранізацій, то поки що бачила лише одну і вважаю, що Ральфу Файнсу завжди геніально вдається грати таких таких неоднозначних психологічно складних персонажів як Хіткліф.

Чорнильне серце сказав...

Так насправді Грозовий перевал ,книга не для всіх, але мені особисто близька похмурість стилю , в якому пишуть сестри Бронте . У похмурості Грозового перевалу є своя романтика , мені дуже подобається дикість самотність природи, адже саме на цьому фоні ми бачимо розвиток пристрасті.
Цей самотній обвіяний вітрами , але всеж прекрасний маєток , в якому розгортаються історія неможливого кохання, яке не змогла здолати навіть смерть ... то насправді мій улюблений роман :)

У мене я екранізація 1992 , як на мене там Хіткліфф занадто холодний , я дуже люблю в цій ролі Тімоті Далтона, він неперевершений , і зараз лише Тома Харді я можу порівнювати з Далтоном .

Yuole сказав...

Щодо романтики - згодна. І щодо того, що ця книга не для всіх - теж. Багатьом важко читати "Грозовий перевал" через специфічне емоційне забарвлення книги.

Чорнильне серце сказав...

Такий стиль треба любити , я особисто дуже люблю готичні романи, як і Остін знаю що вона ними теж захоплювалася . Грозовий перевал можна вважати одним з найкращих готичних творів :)

Анонім сказав...

Ola, what's up amigos? :)
Hope to get any assistance from you if I will have any quesitons.
Thanks in advance and good luck! :)

Анонім сказав...

good daypeople this is a great forum hope im welcome :)