вівторок, 14 липня 2009 р.

Яскраві спогади - Книга джунглів


Це так чудово ,коли навіть зовсім випадково знаходиш те чим захоплювалася в дитинстві.
Весь останній тиждень для мене наче повернення в дитинство , обов"язково знаходяться речі, пісеньки, мультики або фільми , що нагадують про дитинство. Сьогодні теж був такий день , сьогодні я переглянула старе кіно , яке просто обожнювала колись давно, це Книга джунглів , і я вже близко 9 років не бачила цього якскравого фільму . А він дійсно яскравий і захоплюючий. Чудові краєвиди і розкішні палаци , а ще там справжні тварини, які прекрасно грають , і звичайно ж чудові актори . Я сьогодні як і багато років тому з захопленням переглядала всі перепетії, а їх там предостатньо , кожної хвилини неочікувані події просто не дають змоги відірватися від екрану, просто чудова пригодницька стрічка , що тримає напругу від початку до кінця. Звичайно там багато кумедних моментів , і романтики . Одним словом цей фільм неодмінно варто подивитися ,і я впеввнена ,що переглянувши його раз, ви потім будете переглядати знову і знову.

Немає коментарів: