понеділок, 13 липня 2009 р.

***

Якось у минулий четвер у мене зник інтернет , його не було 4 дні , і чесно кажучи я вже почала трохи нудьгувати , всеж таки як ми прив"язуємося до цього інтернету , здавалося б нічого особливого там не робимо , трохи спілкуємося, відвідуємо форуми і різні сторіночки, та коли раптом він зникає так наче зникло щось необхідне. Не скажу, що ці кілька днів у мене не було чим зайнятися, та весь час кидалася до компа щоб дещо знайти ,і ловила себе на думці що його нема, можливо я справді так вже звикла по найменшій потребі бігти за порадою в мережу , що справді не можу без неї обійтися. Добре це чи погано? Думаю що скоріше добре аніж ні , адже тепер можна без турбот знайти потрібну інформацію, книги, фільми все -все що необхідно . Мережа стала невідємною частиною мого життя ,і я повинна це визнати , я не прихильник комп.ігор , і не засиджуюсь за компом до ранку, але сам комп у мене ввімкнутий цілісінький день , і звиклим є те що я постійно щось шукаю в мережі . Не знаю можна мене назвати інтернет залежною, але я люблю свого віртуального помічника, він урізноманітнив моє життя.

1 коментар:

Yuole сказав...

Особисто я вважаю, що все добре в міру. Правда, з одного боку, коли я вдома, то комп мій ввімкнений постійно -він або щось скачує, або грає музику поки я займаюсь своїми справами і не сиджу за ним в буквальному сенсі слова. Так, я активно користуюсь Інетом, але й без нього прожити можу. Так, за останні два тижні, в силу моїх поїздок, я мала змогу перевірити пошту і почитати оновлення блогів лише два рази і то хвилин по 30.
Згодна, Інтернет є дуже зручним джерелом інформації, засобом спілкування і способом розширити власні горизонти. Однак, зробити перерву і "перерізати кабель" теж інколи буває корисно.