субота, 4 липня 2009 р.

Дісней відроджує традиції !!!


Коли я пригадую дитинство, то поруч зі старим кіно,і індійськими фільмами на вищому щаблі звичайно стоять мультики , з тих ранніх років люблю Вінні-Пуха, Карлсона, Ну Постривай!, але вінцем стоїть для мене студія Дісней , таких яскравих ,зворушливих і неповторих історій , я думаю, ніхто і ніколи не створував. Знайомство з Діснеєм для мене було з Русалоньки, згадую як касети в прокаті з цим мультиком бралися на цілий тиждень і перегладалися щоденно ! Пісні записувалися прямо з телевізора на старенький касетнник, то був справжній фанатизм , потім були Рятувальники , і історія повторювалась знову, потім Король лев, зовсім недавно я переглянула Красуню і Чудовисько , і знову як маленька закохалася у мультик , переглядала його часто , і кожного разу захоплювалася майстерністю художників -аніматорів , що створювали такий неповторно казковий світ.

Сучасні діти мають необмежений вибір в мультиках , але я шкодую про одне ,що зараз на перший план вийшла комп"ютерна графіка, яка з 200 року практично витізнила анимацію з екранів . Я не хочу сказати що зовсім не спринімаю Комп. графіку , сказавши таке я б злукавила , адже я захоплююсь Рататуєм, ВАЛЛІ, Вверх та Вгору , Льодяниковим періодом , але мальована анімація пробуджує у мені дуже теплі спогади , і дивлячись мальовані мультики , мені важко пояснити, але від них віє теплом рук які їх малювали , адже художник перш за все брав олівець ... і починалось диво!

Я думала таке диво вже не повториться, і от на ці різдвяні свята студія Дісней дарує справжній подарунок усім своїм прихильникам, а також маленьким діткам новенький мальований мультик , від творців легендарного Аладдіна, Русалоньки і Короля Лева

Принцеса і Жабеня

Всі ми знаємо, що буває, коли принц цілує зачаровану в жабу принцесу. Але що станеться, якщо переодягнута в принцесу офіціантка поцілує принца жабу ?

3 коментарі:

Yuole сказав...

Цікавий трейлер, і мультик має вийти гарний. :) Взагалі, я вважаю діснеївські мультики зробленими професійно й добротно, але дещо шаблонними в сенсі візуального зображення персонажів (і розвитку сюжету теж). Якщо порівняти, наприклад, принцес - Попелюшку, Білосніжку, Русалоньку тощо, то всі їхні фігури й обличчя намальовані за стандартною схемою. В результаті, героїні відрізняються між собою лише кольором волосся та очей, зачісками і сукнями (ІМНО, звичайно).
Якщо ж проаналізувати радянські мультики, то тут майже кожен має свій особливий і неповторний стиль зображення. В тому ж "Вінні-Пуху" кожен кадр - візуальний шедевр, витвір мистецтва, що повноцінно виглядає як окремий малюнок.

Не скажу, що Діснеївські фільми погані: вони, хоч і зроблені за стандартною комерційно вигідною схемою, але досить захопливі й масштабні. Раданські ж мультики відрізняються оригінальністю і креативністю. В них, окрім доступної маленьким глядачам моралі, часто є підтекст, який стає зрозумілим лише з віком. Хоча це лише моя особиста думка. А головне - це щоб діткам подобалось.

До речі, в дитинстві я особливо любила чеські мультики про кротика - їх була ціла серія! =) Але перегляд "Русалоньки" чи "101 далматинця" на відеокасеті й справді був для нас цілою подією. =)

Чорнильне серце сказав...

Я погоджуюсь з тобою в тому,що є дуже красиві візуально радянські мультики, але ти от сазала про мораль яку вони несуть діткам , саме з віком починаєш бачити радянська мораль була вже закладена в них. Хоча я й тепер дивлюсь ті радянськи мультики , але на ту мораль дивлюся з гумором і іронією . В моїй родині батьки старалися показувати нам мультики дубльовані українською , і насправді ті радянські цінності так як наприклад піонерська чесність, справедливість , впевненість що людина -цар природи, всі ці речі які несли радянськи мультики дуже фільтрувалися моїми батьками . Напевно результатом того стало те що в першому класі коли дітям завдали намалювати радянський прапор,моя сестра намалювала жовто -блакитний, в результаті чого була викликана мама =) Зараз коли росла моя молодша двоюрідна сестричка вона абсолютно не спринімала тої радянської моралі, вона не знала хто такі піонери . І взагалі старі мультики здавалися їй нудними , дитина дивилася Короля лева і плакала жаліючи левинятко Сімбу, тепер коли вона вже доросла цей мультик так і залишився найкращим для ней.
Мене в дитинстві зохоплював Капітошка , я досі пам"ятаю його пісеньку!
Щодо діснеївсіких мультиків , то хочу ще додати що я люблю їхню увагу до дрібниць , малесенький непомітий симачок , з великими довірливими очима , він з"являється всьогоо на секнду, але запам"ятовуяться назавжди .
У нового покоління свої вподобання, і хотілося лише щом там було більше художньої анімації ,ніж комп.графіки, хоча такі мультики як Валлі просто необхідно показувати дітям щоб вчити їх любити навколишній світ.

Yuole сказав...

Згодна, багато радянських мультиків треба фільтрувати - занадто багато пропагандистських гасел. А "Капітошку" я теж люблю. =)
Я також не проти комп'ютерної анімації взагалі, але не хотілося б, щоб мальована зникла як клас. Звичайно, малювати мультики - дуже копітка робота, але тут є багато місця для креативу саме в стилі малюнка, у використанні художніх засобів тощо. =)