пʼятниця, 16 квітня 2010 р.

Період серіалів


Зареклася я зберізати серіали, які потім після перегляду один раз, лежать "мертвим вантажем", і порошаться, тому що дивитися їх ще раз бажання немає, але я знайшла один серіал, і після першого епізоду я не могла зупиниться доки не поглянула все 13 серій 1 сезону, причому дивилася я його на англійській мові, сил не було терпіти до поки перекладуть . Він називається Життя непередбачуване, це настільки затишне, миле і веселе видовище, таке домашнє, а сама історія теж оригінальна :

Після 15 років поневірянь від однієї приймальної сім'ї в іншу Лакс вирішує узяти життя в свої руки і стати повністю незалежною. Для емансипації від опіки Лакс повинна отримати дозвіл від своїх біологічних батьків. Вона знаходить свого справжнього батька, Бейза, 30-річної нероби, що живе з двома друзями прямо над баром, який і поняття не мав про те, що у нього є дочка. Не менше свого батька дивується Лакс, взнавши, що її мати, Кейт Кессиді, відома ведуча радіопередачі «Уранішнє безумство», яку Лакс слухала все своє життя. Вона постійно відчувала емоційний зв'язок з Кейт, хоча і не знала про свою спорідненість з нею. Співведучий Кейт – Райан, до того ж є її бойфрендом. Несподівано суддя виносить вер
дикт у справі Лакс – та не готова до емансипації, і тому він доручає тимчасову опіку її біологічним батькам, Бейзу і Кейт, які погоджуються на спробу дати Лакс те, чого їй так не вистачало всі ці роки, – родину.
Мені дуже шкода, що у нього в сезоні лише 13 серій, і фінал сезону такий несправедливий, що я хочу ще, але проте я ніскільки не жалію що зберегла його, оскільки те що я його передивлятимуся впевнена на сто відсотків. Зараз я дуже сподіваюся що серіал продовжать на другий сезон, адже таких фільмів дуже мало зараз.

Наступлій серіал кардинально відрізняється від попереднього "Щоденники
Вампіра" - це похмурий, містичний серіал , дещо романтичний, але загалом він приваблює не історією а самою дією , багато несподіваних поворотів, багато сцен а-ля фільми жаху , якраз для тих то хочу якогось містичного дійства, але багато не очікуйте , сама не знаю чому досі дивлюсь цей серіал, напевно просто щоб не нудьгувати , і через те що зараз нічого ліпшого немає.
Історія така :
Єлена — «золота» дівчинка, вона звиклася, що хлопці стоять перед нею на колінах. Стефан — темноволосий красень, він ніколи не дивиться на сонце і ховає очі за темними окулярами. Він — єдиний, на кого чари Єлени не діють, хоча він і намагається захистити її від похмурих таємниць свого минулого. Деймон — його сексуальний і жорстокий брат, він все життя присвятив помсті Стефану, що колись зрадив його...
Серіал знятий за мотивами романів ЛІзи Джейн Сміт, я переглянула книгу, але маю вам сказати ,що то просто неможливо читати , серіал хоча б можна дивитися.

4 коментарі:

Yuole сказав...

Цікаво. Мабуть подивлюсь "Життя непередбачуване". =)

Чорнильне серце сказав...

Подивись, я гадаю тобі сподобається , воно деіде наївне , але завжди дуже зворушливе, і моя тобі порада, якщо ти володієш хоч трішки англійською, то дивись в оригіналі,з субтитрами , така насолода слухати акторів , переклад просто все нищить.

Yuole сказав...

Ну, з англійською у мене проблем нема. Вже давно вибираю дубльовану версію фільмів лише тоді, коли оригінал не знайти. =)

Чорнильне серце сказав...

Тоді все просто чудово. Я теж від недавна намагаюся якнайменце дивитися в перекладі, добре що на англомовних сайтах і вибір більший.