понеділок, 26 квітня 2010 р.

Book Recommendation: Чарльз Паллісер "Квінканкс"


З раннього дитинства Джон Хаффам вимушений сушити голову, що за невідома зловісна сила переслідує його з матір'ю, загрожуючи самій їх життя. Відповідь ховається в документі, що спровокував пожадливість, ненависть, вбивство і безумство, в документі, що визначив долі декількох поколінь п'яти сімейств і що задав перебіг життю Джона. Життю, що покоряється таємничому символу п'яти, - квінканксу.

Я вчора дочитала Квінканкс, книга цікава, і динамічна, повне занурення в епоху Вікторіанства, є несподівані повороти, і сюжет дуже закручений, читала невідриваючись, я б назвала цей роман гостросюжетним , історичним детективом, адже автор дуже чітко описує епоху ,а також політичний і особливо суспільний лад. Особливо життя Лондона , і різних прошарків суспільства , так разом з героєм ми бачимо як найнижчу ступінь ,так і високу знать . Загалом багато з того про що говорив автор у романі насправді мало місце в історії Лондона і Англії, так що любителям історичних детективів буде дуже цікаво прочитати цю книгу.


Від тепер також розділ книг буде ділитися на "Рекомендовані" і "Нерекомендовані" мною, звичайно ж ,я всього лише висловлюю свою суб"єктивну думку, а вам вирішувати читати їх або ж ні :)

2 коментарі:

Yuole сказав...

Цікаво. Може колись доберусь і до цієї книги (а то в мене й так надто довгий список того, що хочу прочитати, склався).

Чорнильне серце сказав...

Мені її відвідувачка мого форуму порадила , я попоросила підкинути мені нові книги для читання , то вона мені цілий список там зібрала , є доволі цікаві автори , які немі не відомі . Книга Паллісера була першою в списку , у мене є ще свій список то зараз читаю книги з нього, а потім повернусь до того що мені порадили.