четвер, 31 березня 2011 р.

Стефені Маєр : Нове інтерв'ю. Частина 1 (про нові книги)



Ванкувер ( Британська Колумбія)/ Коли Стефені заходить в кімнату ,де повно сутінкових фанів, то немає сумніву ,що вона для них справжня ,некоронована королева вампірів.

Неперевершені прихильники , чудесна розмова.

Прихильники зустрілися з Маєр за круглим столом, в одному з готелів Ванкувера, аби ще раз обговорити : майстерність вампірів, легенди вовкулаків , історії про минуле героїв Саги, інших її герої (з наступних книг) ,і звичайно ж любовний трикутник Едвард -Белла -Джейкоб ...

На відміну від загартованих журналістів , прихильників більш за все цікавили відповіді на запитання : Коли вийде її новий роман? Як йдуть зйомки Світанку? І чого прихильникам чекати від Офіційного путівника Сутінкової саги (який має вийти вже за кілька днів ).

Стефені з радістю поділилася деталями :

  • Про Офіційний путівник : " Мій улюблений розділ там, це історії вампірів .Там буде багато нового . Ви дізнаєтеся історію Аліси Каллен, вона єдина з усієї родини залишилася для читачів таємницею. А також ,я гадаю читачі будуть приємно здивовані,дізнавшись якою веселою є історія (немезиди Калленів) Вікторії."
  • Чи напише вона продовження історії Белли і Едварда : "Їхня історія вже розказана, і я сумніваюся ,що напишу продовження для цих героїв. "
  • Про можливість дописати Опівнічне Сонце (Сутінки очима Едварда) : " Я маю надію ,що колись допишу її, адже я знаю ,що цього хочуть мої читачі. Я б нову книжку я не писала , вони все одно чекають на Опівнічне Сонце. Та наразі , зараз я не пишу нічого про вампірів ."
  • Яку нову книгу вона нам подарує наступною : " Це буде фентезі, дія відбувається в іншому світі, де люди поклоняються богам , користуються стрілами і мечами. Там буде магія, але зовсім трішечки . Героями будуть люди, дехто з них має дар до магії,а дехто ні. Це буде досить темна історія. Люди гинутимуть. Головна героїня 17 літня дівчина, і вона дуже крута."
  • Щодо книги яку вона мріє написати: " Коли я росла то обожнювала книги про русалок . І в мене вже завершений план книги про це . Я на даний момент не працюю над нею, але у мене відчуття ,що вона буде об ємною , десь близько 1,000 сторінок. "
  • Щодо другої книги з трилогії Господиня : " Я написала два перших розділи, тому треба ще працювати ".

Далі буде...

Немає коментарів: