субота, 19 березня 2011 р.

Сірі Джеймс : Втрачені мемуари Джейн Остін


Я дочитала книгу "Втрачені мемуари Джейн Остін". Вона мені невимовно сподобалася, авторці так уміло удалося передати стиль самої Остін, дух її книг, що читаєш просто з насолодою. Я відірватися не могла . В кінці авторка сказала що в книзі були переплетені як вигадане, так і справжні факти, що робить її роман ще привабливішим . Тепер я точно знаю хто повинен був дописувати незакінчений "Сендітон" - Сирі Джеймс однозначно.

У книзі був один дуже зворушливий момент, коли ворожка передбачила Джейн довге ... вічне життя "...ви станете безсмертною" . Це мене так зворушило, адже це правда ,вона прожила всього 41 рік, дала світу всього 6 романів, але стала безсмертною на сторінках своїх книг... ( на душі так легко, а в очах у мене сльози)

Немає коментарів: