понеділок, 21 березня 2011 р.

Голодні Ігри : Повідомлення від Сюзанни Коллінз

З нагоди вибору Дженіфер Лоуренс на роль Катніс,авторка Голодніх Ігор звернулася листом до прихильників трилогії:


Дорогі читачі,

Ми знайшли Катніс.
Як автор, я з деякою тривогою, відвідувала кастинг.
Вірити в те, що твоя героїня може зістрибнути з безпечних сторінок , і постати в плоті і крові на екрані, то своєрідне випробовування для творчої віри . Та після прослуховування сотень ,молодих талановитих актрис, я відчула ,що була лише одна ,яка змогла стати тим символом , який я описала в книгах. І я щаслива, сповістити ,що цю роль отримала Дженіфер Лоуренс.

Під час її проб, я спостерігала за тим, як Дженіфер втілює всі ті невід'ємні якості, необхідні щоб вірно передати Катніс. Я побачила дівчину, в якій є той войовничий дух, щоб запустити стрілу в спостерігачів, і дух захисниці, щоб зробити Руту своїм союзником. Дівчину, яка підкорила серця обох парубків – Піти і Гейла, - навіть не дивлячись на те, що зробила все можливе, щоб відгородитися від будь-якого прояву романтичних почуттів.

Більше того, я повірила, що це та дівчина, яка може протриматися до кінця, починаючи зі жмені ягід, і потім спровокувати змучені округи Панема підняти повстання. Думаю, для мене це було істотне питання. Чи могла вона правдоподібно спонукати до повстання? Чи втілила вона гідність, непокору і розум, щоб ви відчули необхідність слідувати за нею на справжню війну? Для мене – так. Дженіфер просто неймовірна актриса. Така сильна, вразлива, красива, невблаганна і відважна.

Я ніколи і не думала, що ми зможе знайти актрису, яка так неймовірно підходить цій ролі. І не можу діждатися того моменту, коли кожен зможе побачити її гру у фільмі.

Дякую усім, що розділили зі мною цю пригоду, і хай везіння завжди буде на вашому боці.

Ваша любляча, Сюзанна Коллінз

Немає коментарів: