пʼятниця, 13 травня 2011 р.

Музика в моєму житті : Євробачення 2011

Вчора я подивилася 2 півфінал Євробачення, до того я бачила 1 частину, що можу сказати , дуже слабенько з цікавими піснями цього року, все плоско і попсово , але я знайшла кілька справжніх хітів для себе , зараз вони постійно крутяться в моєму програвачі. Отже цього року запала мені в душу такі пісні:

Швейцарія, з їхньою абсолютно чудовою пісенькою , яку я мугикаю собі ось вже зо два дні .


Італія, з їхньою шикарною піснею , від якої я балдію


Несподівано знову порадувала ЛЕНА , німкеня показала досить оригінальний поп, я навіть завантажила собі її новий альбом , він чудовий, є багато блюзових мелодій.


І нарешті , я не можу не згадати про гурт Blue, це моє солодке яскраве дитинство , ци британських хлопців не можливо не любити. Вони повернулися з чудовою пісенькою в своєму стилі.

Немає коментарів: