вівторок, 31 травня 2011 р.

Старе кіно (Джинджер і Фред) : Політ у Ріо


Чи любите ви старі фільми ? Я їх просто обожнюю. Моя мама дуже любить старі радянські фільми - комедії, але швидше за пізніший період 70х 80х, особливо детективи, особливо прибалтійські, особливо екранізації зарубіжних авторів, англійських))) Так я з дитинства навчилася любіти старе кіно, але десь в 13 років відкрила для себе Старий Голлівуд .

Я до цих пір пам'ятаю як це було, це був чарівний момент. Був вже понеділок 12 ночі, і один з каналів почав передачу Кіноманія, і там вперше пустили мюзикл "Привіт Доллі ", я до третьої години не спала , дивилася його, а потім кожного тижня йшли такі шедеври як що Ті що співають під дощем, Моя прекрасна леді, Звуки музики .Так одного дня я відкрила для себе Джина Келлі і Фреда Астера.
Два дні тому я завантажила свій комп старими фільмами , як вам перелічити всі мої скарби , тут і Звуки музики , і Касабланка, Серенада Сонячної долини і В джазі лише дівчата , Незабутній роман, і Привіт Доллі... а ще фільми з Фредом Астером і Джинджер Роджерс.
Сьогодні я лише розпочинаю писати тут про старі фільми , далі буде більше.
Я маю мету, переглянути усі їхні спільні роботи, вчора почала з їхнього найпершого фільму, Політ у Ріо. Сам фільм на четвірку, адже Фред і Джинджер у ролях другого плану, і я з нетерпінням очікувала на їхню появу, і маю сказати дочекалася, ті 12 хвилин ,де вони танцюють , просто незабутні, і справжнє народження легендарної пари . Це нeможливо описати словами , то потрібно бачити:

2 коментарі:

Yuole сказав...

Дякую за рекомендацію - давно не дивилась нічого зі "старенького". А танці шикарні! :)

Чорнильне серце сказав...

Танці шикарні , то правда, якщо сьогодні встигну то напишу про ще один їхній спільний фільм. Він супер!