неділя, 22 травня 2011 р.

Життя: Сонячний ранок і Coldplay


Днями, на блозі моєї доброї знайомої Юлі , я прочитала чудову розповідь про її мандрівку на велосипеді, і тоді вона слухала Сoldplay. Ця її розповідь була настільки натхненною, і по літньому романтичною, що я сидячи у своїх "бетонних джунглях" просто заздрила їй ))
А сьогодні видався такий привітний, сонячний ранок , що я вирішила і собі відтворити трохи літньої романтики . Відчинивши навстіж вікна я впустила у кімнати теплий і пахучий ранок, разом зі співом пташок, яких навколо нашого будинку багацько. Краєвид не зовсім гарний, але квітучі дерева милують око. Фіранки здіймає легесенький теплий вітер , ще не так спекотно,як буде тут ввечері. Бракувало лише музики , і я завантажила всі альбоми Coldplay, дивно ,але я ніколи не була їхньою прихильницею , бо ніколи насправді не слухала їх . Та знаєте , я слухаю їх зараз , і вони таки класнючі!
Дякую тобі Юлю за Coldplay, за те ,що я їх для себе нарешті відкрила.

2 коментарі:

Yuole сказав...

Нема за що, Оксано! Рада, що тобі сподобалось. Для мене Coldplay чомусь асоціюється із простором і вітром. Якраз для прогулянки в полі. =)

Чорнильне серце сказав...

Вони насправді такі вільні і чудові, сьогодні цілий день їх слухаю.