понеділок, 13 серпня 2012 р.

Прочитане : The Ask and the Answer - Patrick Ness (Chaos Walking # 2)

We all fall but that's not what matters. What matters is picking yourself up again.

WOW!

То було незабутньо !
Patrick Ness - The Ask and the AnswerЦя книга, суцільні емоції від першого до останнього рядка.
Після прочитання я відчувала себе спустошеною, нібито я сама пережила все, разом з героями. Вперше я зустрічаю автора героїв котрого спочатку ненавиділа, потім почала розуміти, а в кінці вже не хочу відпускати.
Після першої книги, здавалося, що я знаю хто хороший, а хто поганий. А після другої, я розумію, що немає чорного і білого, абсолютно поганого і абсолютно хорошого, а що є, це жорстока реальність в якій виживе лише той, хто впавши знайде в собі сили знову піднятися.

Неймовірна зміна в характері головного героя. Ось , тільки- но це був хлопчик, який сильно боїться тікаючи з дому в страшний, незнаний світ, несучи з собою лише слова мами, в старому, потертому щоденнику, які він не може прочитати ...
І от , замість хлопчика Тодда вже стоїть чоловік. Він подорослішав в одну мить. Але все ж не пав, ні не пав.


«You should have let him kill me," I say again quietly.
But he couldn't, could he?
He couldn't and still be himself.
He couldn't and still be Todd Hewitt.
The boy who can't kill.
The man who can't.
We are the choices we make.

У цій частині Тодд і Віола розділені. Вони далеко один від одного, але протягом всієї книги їх пов'язує такий сильний невидимий зв'язок, що вони стають навіть ближче ніж були раніше.

Стільки почуттів, Боже, вони просто вихлюпуються зі сторінок. Разом з Тоддом плачеш і кричиш, і б'єшся об глуху стіну, і молишся, щоб тільки не поранили Віолу. А з Віолою біжиш, мчиш крізь ніч і вогонь, по сторінках, тільки б знайти Тодда всяку ціну.


He gets to his feet. He stands up tall-
And I shout his name again-
TODD!"
Because it does something-
It does something to him-
It does something for him-
The Mayor's wrong-
He's wrong forever and ever-
It's not that you should never love something so much it can control you.
It's that you need to love something that much so you can never be controlled.
It's not a weakness
It's your best strength.

Ось ВОНО, те єдине, та едина сила на землі, яка здатна підняти з колін - Любов, це те чого немає в Мера, те, що тримав у своєму серці Дейві, і не міг виплеснути, боявся. Але, саме вона штовхає героїв йти вперед.

Тут усього більше, більше емоцій, більше болю і почуттів. Герої розкриваються в повній мірі, і не тільки старі, а й нові знайомі відразу ж змусять переживати читача.


Дейві Прентісс мл. стільки разів злостив мене, але потім я полюбила цього негідника, і в кінці він мене таки довів до сліз ...

Мер Прентісс. Ну чому?! Чому, мені подобається ця хвора потвора? Може тому, що він гідний противник? Напевно так і є.

Спеки -окрема історія, я так хотіла щоб 1017 вижив! Але в кінці був ще один несподіваний БАБАХ!! від автора, який просто не залишає вибору, і ви, я це обіцяю вам , як залежні, помчитеся по книгарнях шукати третю частину, щоб дізнатися, чим усе це скінчиться??


А якщо ви ще зовсім не чули , і не читали трилогію Патрика Несс , ось вам можливість її завантажити англійською, на жаль українською вона не виходила , будемо сподіватися , що наші видавництва виправлять цю зухвалу несправедливість !

The Knife of Never Letting Go (Chaos Walking Series #1)
The Ask and the Answer (Chaos Walking Series #2)
Monsters of Men (Chaos Walking Series #3)

Немає коментарів: