неділя, 16 грудня 2007 р.

Романтичний настрій!


Привіт  нотатничку !

Останнім часом мені зовсім  не хотілося писати у моєму нотатничку, напевно тому що все навкруги здавалось буденним а від так і не цікавим . Набридло все і  книги які подобаються і які давно планувала прочитати,  і  фільми  що їх уже не знаю скільки разів передивлялась .... 
і навіть сніг якого я так  довго чекала  , і який теперь  гарненько лежить за вікно і той не радує.
І тут я зрозуміла что підкрадається хандрва!!!! Стоп !  і це коли? коли на носі найвеселіші  свята у році?  Ні дівчинко ти можеш хандрити  цілий рік але не зараз !
Так сказала я собі , і вирішила  докорінно все змінити отож

Крок  1 .  ним став фільм ! Звичайно ж фільм і який  це щось новеньке  у молодіжних комедіях, і досить романтичне під назвою "Селеста у місті" . Фільм  про сільську дівчину яка  в один момент вирішила взяти своє життя у свої руки , і витягши свій диплом журналіста подалась у Нью-Йорк , шукати щастя. Та спочатку  їй треба було змінити себе і свій стиль , і у цьому їй домпоміг кузен супер- пупер стиліст у Нью-Йорку, зі зміною зовнішного прийшло усвідомлення внутрішньої краси і згодом Селеста  знайшла саме те що шукала. фільм простий , але воодночас просто  чудово лікує від хандри!

Крок 2 .  зміна дизайну у моєму нотатничку  я захотіла  чогось романтичного і теплого  ... і ось знайшла !!! як вам ці нові ніжні тони?!!

Крок 3. Музика 1 тут легко  тілько старі мелодії рок-н-ролу!  це святе!!

Крок 4.  Почитати.... Ні не тягне сьогодні!

Крок 5 . відео кліпи? так ! До речі хто скозав що вік перешкода коханню ? забудьте це абсолютна дурня! на цьому тижні  я нарешті додивилдася  російську сагу про кадетів і як це не дивно автори всеж показали що кохання одне знайпрекрасніших почуттів і  ладне змінити всі правила які попридумували  люди,  і тоді доє закоханих між якими різниця у 7 років  зможуть бути разом.
Вперше російськи продукт  мене здивував і порадував не вірите?  подівиться!
Це було насправді дуже романтично!



А ось мій власний кліп !  я зробіла його під  впливом цієї такої не звичної і прекрасної історії кохання, я вдячна акторам  і авторам що справді дали зрозуміти і повітрити в те що справжнє кохання ладне долати все на світі


2 коментарі:

Paula сказав...

You've changed the theme again! This one is very beautiful too! You have very good taste for choosing them!

Чорнильне серце сказав...

Yes dear ! you see I wanned some sweet and worm and this one I love more then other !
Its great that you liked