понеділок, 31 грудня 2007 р.

Останній день старого року...


Вже добігає свого кінця останній день  цього року, якщо подумати то для мене він був справді вдалим,
я вперше наважилась відкрити свій нотатник ( і далеко не один) і що найголовніше  мені стало цікаво  тут писати і ділитися своїми думками з іншими... хоча він скоріше більше мій .
Це затишне місце стало дууже дорогим для мене, бо саме тут я спокійно  можу висловити свої враження про книги,  прочитані мною за цей час , і про проглянуті фільмі, і ще багато  -багато всього.
Я інколи з задоволенням його гортаю і бачу що цей рік не був таким вже й одноманітним , було дагато гарного у ньому.
хочеться побажати щоб і в майбутній новий рік приніс мені багато приємних вражень і цікавинок , про які я неодмінно буду розповідати тут .

З Новим роком !

Немає коментарів: