неділя, 23 грудня 2007 р.

North and South - нове відео на пісню Сари Брайтман


Накінець у наше містечко завітали  морози, і вже два дні погода просто чудова: сніжно, сонячно і морозно. Сподіваюсь такою вона і залишиться до свят,  і ми зможемо насолоджуватися приємними хвилинами.

Я дуже захопилася серіалом "Північ і Південь" навіть зробила замовлення в інтернет крамниці сподіваюсь скоро зможу його отримати, а поки що я з великим задоволенням переглядаю кліпи  за мотивами серіалу. Серед них є справді дуже гарні кліпи, особливо мені подобаються ті ,де  чудово підходять і музика і кадри.

Найкращі серед кращих є кліпи на композиціі Сари Брайтман, я вперше почула її пісні і просто в захопленні від них , трохи раніше я показала  вам відео на пісню "Eden" , і  ось нове відео на пісню "Deliver Me "  сподіваюсь воно вам також сподобається .

я також розпочала читати книгу Елізабет  Гаскелл і найближчим часом  поділюсь враженнями а також розповім сюжет книги адже її поки що немає в українському перекладі.

http://youtube.com/watch?v=KJeApeZQ20A

Немає коментарів: