понеділок, 10 грудня 2007 р.

Поповнення моєї бібліотечки

Давненько я тут нічого не писала і чесно кажучи дуже заскучила за моїм Нотатничком.
Та насправді новин мала не багато і цікавого нічого не траплялось, листопад дуже тихо і немомітно віддав свої права грудню, але на жаль як і зазвичаєм вже кількох років, початок зими у нас теплий і дощовий, така погода звісно насолода осені, але зимою це справжнісінький смуток.

Та попри все невпинно наближаються свята і я теж до них готуватиму свій Нотатничок.
Та спочатку  хочу поділитися з вами своєю радістю, цього року я сама потурбувалась про свій подарунок і  замовила  дві книги, які неодмінно хотіла мати у своїй бібліотеці.
Спершу  це "Хайді" швейцарської письменниці Джоанни Спайрі (детальніше про книгу я розкажу згодом )

І нарешті "Нортенгерське Аббацтво " Джейн Остін, це вже 4 книга Остін у моїй колекції і залишилось лише придбати дві останні книги!

1 коментар:

Paula сказав...

I see you have the same theme as me here! Looks nice ;)