неділя, 25 листопада 2007 р.

Нові барви життя


Як говорить моя улюблела літературна героїня Енн " попереду у дорозі  буде поворот".
Ось так сталося і у мене. Попри звичайні буденні справи я знайшла нарешті час почати вивчати польську мову, спочатку я боялась що  буде важко і ,що в мене нічого не  вийде, але допомогло
споглядання польського телебачення.  Я зараз багато дивлюсь кіно і програм на польській мові, для того щоб звикнути  і вчитися вимови. Мене дуже зхопило моє навчання , і я вже можу  вільно читати польською  невеличкі тексти.

5 коментарів:

Paula сказав...

The translator won't work... What are you saying here? I hope you are OK ;)

Чорнильне серце сказав...

Hi yes i'm fine ! here is

New Colors of Life

As my favourite literary heroine Anne talks " ahead there will be a turn in a road ".
Whew happened for me. Without regard to the workaday matters of course I made time finally to begin to study Polish, I was afraid at first that it will be difficultly and,than nothing will go out, but contemplation of Polish television helped
. I presently watch a lot of the cinema and programs in Polish language. I was very taken by my studies, and I already can freely read Polish small texts.

Paula сказав...

Thanks! That's great that you started studying another language! And I'm glad you're OK.

Анонім сказав...

Оксана, ты просто умничка! - что еще сказать?

Чорнильне серце сказав...

Thank you girls your support is very important for me! :)