середа, 14 листопада 2007 р.

Енн з Евонлі


Чомусь захотілося знову переглянути цей Сиквел улюблного кіно. Я знаю напам2ять всі ситуації і сюжет,  але сьогодні дивилася його як вперше. У цьому фільмі так відчуваєш затишок і тепло, ніби всі герої твої старі добрі друзі, і  так приємно знову повернутися у знайомі місця. Мій  улюблений момент
той де Енн знову повертаєтьс я додому ,щоб самій збудувати своє життя.У  тих Зелених Дахах , які дають їй стільки надхнення і сили .

Думаю найкращою і яскравою постаття у другій частині була місіс Гарріс, ця старенька місіс яка звикле все і всіх тримати під своїм контролем, та вона не змогла встояти перед , щирим відкритим серцем Енн, яка так  прямо говорила їй свою думку про все. Як сказав Гіл Енн змогла підкорити серця і цього містечка.

Після перегляду мені так захотілося прочитати книги про Енн , тим більше стала відомою одна чудова новина скоро у Росії  вийдуть друком всі книги ЛММ, наразі  вийшла лише перша книга про Енн,
 яку ви вже можете придбати на Озоні.

Я відкирила сьогодні Енн з Евонлі і  почала читати і не помітила як прочитала 70 стр. ЛММ завжди зачаровує словом , скільки разів би не читали. 

Немає коментарів: