вівторок, 20 листопада 2007 р.

Про очікування....

У мене завжди так трапляється , що коли чогось дуже чекаєш і сподіваєшся потім обов"язково буде розчарування. Це напевно через те що я все приймаю близько до серця, і в цьому я схожа  на Енн,
вона теж мала багато неприємностей через свої сподівання , але в одному я  з нею погоджуюсь, якось вона сказала :
- Коли я  думаю про те приємне ,що має відбутися, я наче підіймаюсь на крилах в передчутті щастя,
та потім, усвідомивши,  що сталось зовсім навпаки , з усією важкістю падаю на землю. Але ж бо Марілла, доки цей політ триває він неперевершений... наче політ птаха у 
променнях призахідного сонця . І я думаю, що   захоплення від нього, винагороджує мене за весь 
біль від падіння .


Коли я  прочитала цю думку то переконалася , що зі мною теж часто таке трапляється , і за великими сподіваннями незмінно приходить розчарування, але хіба ж очікування не були  захоплюючими?









Немає коментарів: