понеділок, 12 листопада 2007 р.

Перший сніг




Сьогодні зранку коли я прокинулася  і поглянула у вікно то побачила  що  все навкруги білосніжно- чарівне , нарешті і у наше містечко прийшла зима .Звичайно вона дещо поспішила адже  до  грудня залишилось ще цілих три тижні. Та попри все  це прекрасно!
Я з дитинства люблю перший сніг, це неймовірне відчуття свіжості в повітрі, і мороз  що розфарбовує  різноманітними візерукнами вікна, все це ніби перносить  у справжню казку. Я ссправді люблю зиму, і для мене вона завжди швидко пролітає, я люблю  сніг  і те як він поскрипує  під ногами, люблю мороз який щіпає за ніс і щоки, люблю коли ми з двору приходимо у теплу кімнату, де ввечері так приємно  пити гарячий чай і дивитися  як за  вікном ,
 наче на справжньому казковому балі , у повільному вальсі  на землю 
тихо кружляючись спускаються сніжинки. 

Разом зз першим снігом  скоро до нас завітає  Чарівне Різдво , і я вже  шукаю і готую 
багато не сподіванок для своїх друзів, а поки ще  Святий Миколай, Сайта Клаус і Дід Мороз 
цілком зайнятіі приготуваннями  до свят , пропоную і вам приготуватись.
А що може бути прекрасніше у  свята аніж  улюблекна казка , у мене є чуудова новина нещодавно
в моєму улюбленому магазині з" явилася  Три горішки для Попелюшки , на ди сках і  відео касетах, отже якщо ви досі шукаєте то вам сюди









Немає коментарів: