пʼятниця, 21 грудня 2007 р.

North and South - велична історія від Елізабет Гаскелл


Останні дні надворі зовсім непривадлива погода, все навкруги оповите туманом, який не спадає цілими днями. І напевно саме тому навить сніжна погода не  приносить мені задоволення.
Я постійно почуваюся змученою і робити майже нічого не  хочеться, і так було сьогодні, і щоб зайняти час я нарешті розібрала свої книжкові архіви. Це зайняло набагато менше часу ніж я сподівалась , напевно все тому що ця робота мене захопила , і поступово я  зацікавилась окремими книгами.
Інколи дуже корисно поритися у книгах бо можна знайти багато цікавого.

Так сталося і зараз, коли мені втрапила на очі книга Елізабет Гаскелл "Північ і Південь". Цієї книги досі не має у російському перекладі, і я нічого не чуло про українські видання, та на щастя прихильники цього твору взялись перекладати своїми силами , і наразі
 вже готові 14 розділів книги які ви можете знайти ось   тут  http://www.apropospage.com/lib/gasckell/gasckell1.html  .

Та не менше зацікавлення для мене становить не тільки книга, але й її нова  екранізація.  2004 року британський канал  знову порадував своїх прихильників прекрасною екранізаціею роману, який є не менш відомим ніж книги Джейн Остін. На щастя серіал вже є в перекладі і його легко замовити в українських інтернет-крамницях , або ж купити .
Головну роль у серіалі виконав відомий  британтанський актор Річард Армітейдж.
Щодо мете то я ще не мала нагоди оцінити цю роботу, але юбачила багато  відео  робіт на цю тему , маю сказати мені подобається  картинка і актори дуже чудові, особливо актриса яка виконує роль Маргарет, на разі пропроную вам переглянути один з кращих відео за мотивами серіалу.

І  ще одне, для тих хто хоче більше побачити і дізнатися про сериал варто завітати на  сайт http://www.foolishpassion.com/


1 коментар:

marietta сказав...

Книги просто шикарні звідки ти береш фільми та серіали до них?