понеділок, 22 березня 2010 р.

542 пісень.

Ого!!! Сьогодні я заглянула до свого програвача , і переконалася що мій плейлисток розрісся до 545 пісень, які постійно лунають у моєму домі. Я не знаю як там у вас, можливо по вашим міркам мій списочок малесенький ? Але він росте і росте, і це так приємно , коли язнаходжу щось свіженьке для поповнення. 

Останні долучення , сталися позавчора , тепер я багата на повну дискографію:

LIFEHOUSE

THE FRAY

 SIXPENCE NONE THE RICHER (альбом The best of...)

Нещодавно, я також завантажила новий альбом "Океану Ельзи", нажаль він мене дещо розчарував , з 13 пісень мені сподобалися лише 5 ,особливо "Ше один день" і "Більше для нас".

4 коментарі:

Yuole сказав...

Послухала кілька пісень кожної з груп. Сподобалось. Дякую! =)

Чорнильне серце сказав...

Рада що сподобалось :)

IreneRee сказав...

А мені з "Дольче віти" ще Королева, Ордени і Я так хочу сподобались)

Чорнильне серце сказав...

Мені "Я так хочу" теж сподобалося, просто ця пісня стала відомою ще до виходу альбому , і я її не враховувала :)