понеділок, 1 березня 2010 р.

Весна...Музика ... Нові книги....


Привіт,

ну ось і прийшла весна, хоча вона й не схожа на себе, похмура і холодна ... бррр! Та все ж то весна за вікном ,отож не будемо сумувати . Я радію, але в мене меланхолійний настрій тому відповідно я почала день з такої ж музики , вже з самого рання у мене в колонках гримить ... ні ,мелодійно і граційно переливається ,голос Dido. Я спеціально завантажила три її альбоми , і маю визнати насолоджуюся не менше ніж улюбленою альтернативою . Хто не слухав обов"язково раджу  альбоми :

No Angel (1999)

Life For Rent (2003)

Safe Trip Home (2008)

Переходжу до найприємнішої новини ранку . Минулого року болем мого серця було те, що українські видавництва майже не пропонували  нам  якісної книги, я зараз говорю про перекладну літерературу , маю визнати сучасні українські автори доволі жваво розвивалися, і з одного боку то прекрасно, але для мене ,персони яка не є прихильникиком сучасної української книги , бо наразі українські (сучасні ) автори не можуть запропонувати мені нічого цікавого до уваги, така ситуація була доволі сумною. Отож мені залишалося два варіанти або читати переклади російською , що я до речі робила дуже -дуже часто (зітхаючи за перекладом солов"їною мовою) , або ж читати англійською, що до речі спочатку було мукою, а потім стало справжньою насолодою , бо моє володіння англійською поліпшилося.

Ото ж до чого такий довгий вступ, а до того ,що здається ситуація поліпшується , і то так радісно для мене. Минулого року видавництво КМ (Країна мрій) випустила романи  Шарлотти Анни Бронте («Джейн Ейр» и «Незнайомка з Вілдфел-Холу»), також зараз вже можна придбати роман Джейн Остін «Гідність і гонор». А до 8 березня, всім читачкам ,  вони приготували чудовий подарунок , зразу вся Сутінкова Сага в подарунковій коробочці (точна копія оригінального Нью-Йоркського подарункового видання) 

З весною вас! 




Немає коментарів: