пʼятниця, 19 березня 2010 р.

Приємні книжкові новини

Сьогодні до нас пришла справжня весна , і настрій мій також змінився , як бачите  це також відобразилося на вигляді Нотатничка , захотілось, затишку і тепла , сподіваюсь  ,що це вбрання передає весняний настрій. Я забігла сьогодні з гарними книжковими новинами , пам"ятаєте видавництво "Країна мрій" ? Звісно ви пам"ятаєте , адже я про нього стільки торохкочу. Так от ,вчора я написала їм вдячного листа , і також додала запитання ,чи варто чекати в українському перекладі нову книгу Стефені Маєр "The Host"?

Сьогодні вранці мені прийшла відповідь (як чудово що вони такі уважні!) :

Шановна пані Оксано!

Нам дуже приємна ваша висока оцінка нашого видання «Сутінкової саги» Стефені Маєр. Зі свого боку ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші книжки приносили читачам радість.

Раді повідомити, що саме зараз книжка Маєр “The Host” готується до друку в нашому видавництві, і ми сподіваємося, що найближчим часом вона з’явиться на книжкових полицях. Про всі новинки ми повідомляємо на нашому сайті http://www.kmbooks.com.ua.

 

З повагою,

служба підтримки читачів

видавництва "Країна Мрій"

Отож скоро нову книгу можна буде придбати , УРА!

Немає коментарів: