середа, 17 березня 2010 р.

Сутінковий бум.. бум-бум :)



Не лякайтеся, цей трохи темний, але ,як на мене доволі стильний дизайн якнайкраще може передати зараз мій "сутінковий стан" адже я от уже 4 книгу С. Маєр читаю з задоволенням. Нещодавно мені подарували "Світанок " , і я просто зникла, поглинута книгою . Інтернет виключений майже цілісінький день, і захоплення від книги затьмарує лише сум від того , що вона так скоро тане на очах. Задоволення від читання підсилюється колоритним українським перекладом , я така щаслива ,що є можливіть читати саме своїю мовою , я вже забула наскільки ця обставина може принести задоволення від книги .

До речі , у книжковому світі з"явилася ще одна новинка повязана з Сутінками , а саме книга коміксів , тепер головних героїв можна побачити такими , якими їх уявляла  сама авторка Саги . 


Немає коментарів: