четвер, 25 березня 2010 р.

Історія про дракона


Привіт,

Вже кілька разів собі нагадую розповісти тут про всі ті фільми що встигла я передивитися за цей час, і щоразу відкладаю, ось і сьогодні , знову про інше , але я вам обяцяю скоро і про фільми розповім . А зараз про книгу яку читаю... це фентезі, так -так знаю, я казала що не читаю таких книг, але схоже остннім часом все міняється , і дуже швидко. От і я відкриваю для себе нові горизонти , і виріширла почитати щось про драконів , до речі ви ще не бачии нового мультика "Як приборкати дракона" ? Ні! Неодмінно подивіться , він дивовижний , намевно саме він спонукав мене почати читати про драконів .

Історія яку я зараз читаю має назву "Дракон і Джордж", це весела історія про хлопця Джима і його наречену Енджі , які  потрапляють у фантастично- середньовічний світ, де правлять темні сили , і живуть дракони, найцікавіше те ,що Енджі як фізично так і духовно перемістилася сюди, а от Джим лише духовно, і дух його опинився у тілі дракона , тепер він як дракон повинен врятувати свою наречену, але це не просто ,адже для драконів люди (або джорджі як вони їх кличуть) то смертельні вороги і дівчині вже винесли вирок- смерть....

От така от історія, весела і цікава маю сказати , дуже захопливо спостерігати за Джимом в подобі дракона. 

Немає коментарів: