четвер, 16 серпня 2007 р.

Гордість і Упередження ~ враження після перегляду


Я провела сьогодні неперевершено гарний ранок,за переглябом фільму.
Я все думала з чого почати ділиться своїми враженнями і зрозуміла що краще все розповісти по порядку. Почну того, що до проглядання фільму я була в замішанні, було стільки думок і всі так відрізнялися.
Треба сказати, що я намагалася критично дивитися картину і ось що думаю: Отже, мені сподобалося те, як був показаний будинок Беннетів, в книзі мовиться що вони були бідними поміщиками в провінції, у фільмі дуже правильно і красиво це показано, дійсно проста родина, що саме головне. Їх будинок, начиння і одяг все говорить про те, що доходів було не багато, і жили вони досить просто, і таке ж було і виховання, як і в книзі яскраво відрізняється на цьому простому фоні розуми Ліззі і Джейн. Я була в захопленні від першого балу на якому вони зустрілися з Дарсі, дійсно як і сказано в книзі це швидше було  схоже на сільські танці чим на бал, і я могла зрозуміти м. Дарсі в його думках,хоча Ліззі хоч і виросла в цьому суспільстві також розуміла що їх спроби порівняється у високими панами лише тут можуть сприйматися серйозно.
Тепер перейдемо до героїв, почну з містера Дарсі. З початку я дивитися спочатку просто на актора, і абсолютно не бачивши йогов цій ролі, але тут я побачила момент який недавно подивилася також і у виконанні Коліна з серіалу, це мій улюблений уривок в книзі де Ліззі в будинку Бінглі, і містер Дарсі говорить що той хто втратить його дружбу довіру більше її не поверне. Коли я читала книгу, на нім у мене мурашки побігли, я подумала тоді «цей Дарсі страшний в гніві» Так вийшло що спочатку я бачила цей момент з Коліном і нічого не відчула репліка як репліка. і тут в той самий момент я побачила цю репліку тут, і теж були мурашки! Метью так пронизливо дивився, що це було неймовірно. Хоча є але.. його відчуття було видно ,хоч і не завжди але це було помітно
Тепер Ліззі тут є багато недоліків,худорлявість, зайва веселість, що показувало її не як розумну і розсудливу, а швидше зухвалу насмішницю, але проте в сумних моментах і коли вона була серйозною те я вірила в її гру.
Наступний містер Беннет, треба сказати це другий після містера Дарси мій улюблений герой в книзі, я сміялася над всіма його висловами, і тому дуже боялася що у фільмі все це змажуть і не буде смішно, для мене це було найважливіше. Але я просто реготала, кожна репліка Доналда Сазерленда була точною копією книжкового героя, і він говорив її так само як я і читала, але це було ще смішніше, і взагалі містерові і місіс Беннет я просто буквально аплодувала, неповторна гра акторів, ось що означає талант!
Молодші дівчатка чудесні сміхотунки, якими і повинні були бути, а ось Джейн все чудово але дещо змазаний її образ, як ми знаємо Джейн була потаємною, її відчуття не можливо було вгадати, а тут її зробили відкритішою і вона не була прихильною до Дарсі. Хоча підібрана актриса просто чудово і те, що вона красивіше за Ліззі було дуже важливо.
Ще один і досить істотні промах це містер Коллінз, я чекала лестивця, якому рот не закривався і який готовий був розстелиться перед рідними, дурного блазня, а тут побачила серйозного коротуна, хоча те що він коротун було весело в епізоді де він на балу підійшов до містера Дарсі!!!
Містера Бінглі я ніколи не представляла рудим!!! Це по- моєму мінус.
А якщо загалом,то фільм чудовий окрім одного що сцени дуже швидко міняються, у мене було відчуття що я швидко гортаю книгу, але головне нічого не втрачено.
Улюблені моменти : у будинку містера Бінглі, в будинку містера Дарсі, зінання під дощем
Досада: в кінці на моменті де містер Дарсі говорить «чим я можу загладити провіну моєї тітки» у мене гальмує диск і я не чую репліки Ліззі я кричала від досади, адже це найкрасивіше місце!!!!
Мені сподобалося дуже що їх зустріч була романтичніша чим в книзі ! А ще у мене на диску є інші матеріали і серед них кінець, який був знятий для США Це кращий епізод фільму,жаль що він не увійшов до європейського варіанту.



Немає коментарів: